środa, 16 stycznia 2019

209. Goodgoodiez!
Hej kochani,w dzisiejszym poście chcę Wam pokazać biżuterię ze sklepu Goodgoodiez.
Biżuteria przyszła zapakowana w pudełeczku. 
W sklepie znajdziecie naszyjniki,bransoletki,pierścionki , zajrzyjcie na stronę, mam dla Was kod rabatowy: 30% na hasło  paula30.
Jako pierwszy pokaże Wam naszyjnik,składający się z trzech wisiorków. 
Z kółeczka, księżyca i mapy.
Na naszyjnik wygląda świetnie!
Wybrałam także dwie delikatne bransoletki złote, jedną z kółeczkiem,a drugą z małą kłodą. 
Najbardziej jestem zadolowna  z metalowych kółek na ręce. 
Idealne pasują do każdej stylizacji,można regulować ich wielkość,zobaczcie jak śliczne wyglądają na dłoni. 
Sklep --- > KLIK 







niedziela, 30 grudnia 2018

208. Revers Cosmetics!
Heej kochani, witam się dzisiaj z Wami w ostatni dzień roku.
Przychodzę do Was z postem kosmetycznym,kosmetyki te testowałam ok.miesiąca ,więc teraz zdam Wam relację.
Najbardziej zachwyciła mnie pomadka do ust,Show matte ma ona przepiękny odcień  różu,a ja takie uwielbiam!
Bardzo łatwo się ją aplikuje, a co najważniejsze szybciutko zastyga na ustach,nie ściąga ich, a daje uczucie nawilżenia. Świetnie się trzyma nawet po posiłkach,produkt godny polecenia.
Kolorek 08.
Pomadka --> KLIK
Kolejnym odkryciem jest podkład Ideal Matt, jest to podkład który idealnie zakrywa niedoskonałości,utrzymuje się do 16h,naprawdę jest bardzo trwały.
Nie robi efektu maski na twarzy,delikatnie pachnie,dodatkowo pielęgnuje naszą skórę!
Jest przeznaczony do cery suchej, mieszanej i tłustej.
Nie zatyka porów.
Bardzo fajnie mi się sprawdza, dlatego na pewno jeszcze po niego sięgnę,odcień 13.
Podkład --> KLIK
Kolejnym produktem jest Strobe & Glow Highlither,który przecudownie rozświetla twarz.
Nadaje on delikatnego blasku,nakładamy  go na podbródek ,czoło i pod oczami.
Mój kolorek to 01.
Gdy chcemy uzyskać lepszy efekt,możemy nałożyć grubszą warstwę.
Rozswietlacz --> KLIK
Ostatnimi juz produktami są lakiery do paznokci.
Lakiery SolarGel, to lakiery,które łączą w sobie lakiery tradycyjne z hybrydowymi.
Zasychają po wpływem promieni słonecznych,dają świetnie efekty!
Paznokcie po nałożeniu błyszczą się, a trwałość ich to ok.10dni!
Lakiery -- > KLIK







sobota, 15 grudnia 2018

207. Wydawnictwo Niezwykłe - K.C.Lynn "Fighting temptation"
Hej kochani dzisiaj pokaże Wam książkę idealną na te długie wieczory do przeczytania pod kocem i przy ciepłej herbatce.
Jeśli lubicie książki miłosne to coś zdecydowanie dla Was.
Opowiada o dwójce przyjaciół, których łączy niesamowita więź.
Obydwoje chodź bardzo próbują to ukryć przed drugim mają się ku sobie.
Los jednak chciał że ich drogi musiały się rozejść ,jednak oni wciąż nie mogą o sobie zapomnieć.
Jaxson jest arogancki, pewny siebie ,krążą o nim niezbyt przyjemne plotki, które prowadzą do wyjazdu chłopaka z miasta,ciężko to znieść Juli .
Julia to miła ,uprzejma dziewczyna. Wiele osób się dziwi że przyjaźni się z Jaxsonem.
Nie potrafi iść na przód i poukładać sobie życie bez niego,chodź  wie,że powinna .
Jaxson swoimi wyborami,decyzjami rani Julę ale wie,że nie może dać jej tego czego pragnie ale też nie może znieść przy jej boku kogoś innego.
Po 5 latach sprawy przybierają zupełnie inny obrót niż się spodziewał,Julia chce decydować o sobie sama,pojawia się też ktoś ...
W pamięci obydwoje mają pamietną noc,której nie potrafią wyrzucić z głowy, noc której obydwoje bardzo pragnęli.
Jednak życie bieganie dalej, a Jula czuje żal do Jaxsona ... a z drugiej strony wie jak na nią działa...za co czuje żal ? Dowiecie się w książce .
Gwarantuję Wam,że szybko nie oderwiecie się od tej książki.
Znajdziecie ją tutaj ---> KLIK




sobota, 1 grudnia 2018

206. Botki - Balando!
Heej kochani, w dzisiejszym poście pokaże Wam przepiekne botki, na jakie się zdecydowałam.
Pochodzą one ze sklepu Balando,jest to sklep w którym znajdziecie mnóstwo różnych modeli butów : botki,kozaki,sandały,  balerinki,szpilki.
Ja wybrałam botki z perełkami, które od razu skradły moje serce,naprawdę są przepiekne.
Oprócz samego ich wyglądu ważna jest dla mnie sama jakoś wykonania obuwia, a te botki są wykonane bardzo solidnie.
Posiadają perełki,które dodają im uroku oraz zapięcie by się nam lepiej trzymały na stopie.
Mają malutki obcas 3cm I co fajne to małe wycięcie,które je wyróżnia .
Zobaczcie sami jak sie prezentują na stopie.
Balando ---> KLIK
Balando botki---> KLIK
Znacie ten sklep? :)





piątek, 16 listopada 2018

205. Chocolissimo!
Hej kochani, czas sobie osłodzić życie,dzisiaj pokaże Wam słodkości pochodzące ze strony Chocolissimo.
Jest to sklep,w którym znajdziecie mnóstwo słodkości przepięknie wyglądających.
Czekolada to idealny pomysł na każdy prezent!
Znajdziecie tam czekoladowe szpilki,mikołaje,serduszka,renifery,telefony i wiele innych.
Czekolada od Chocolissimo ma wyjątkowy smak,naprawdę czuć w niej mocno mleczną czekoladą, której nie można się oprzeć.
Czekoladki te nie zawierają sztucznych barwników,co ważne warto je przechowywać w odpowiedniej temperaturze,a jest to 15,bądź 20 stopni.
Czekolada to świetny pomysł na prezent,dodatkowo w sklepie istnieje możliwość zapakowania w prezent słodkości.
Co mam Wam do pokazania ? 
Świąteczne Xmas Figures - figurki świąteczne,są to czekoladki mikołaja,renifera i choinki.
Wyglądają uroczo,a jeszcze lepiej smakują.
Idealne na upominek pod choinkę.
Również miałam przyjemność skosztować Chocostick deserowy JustMarried,to czekoladowy lizak do picia.
Wystarczy czekoladowego lizaka rozpuścić w gorącym mleku,smakuje obłędnie!
Kto z nas nie lubi gorącej czekolady? :)
Zdecydowanie najbardziej zachwyciła mnie Extreme Mini Pistacja,to czekolada z pistacjami.
Połączenie białej czekolady z pistacjami jest genialne!
Zajrzyjcie sami na stronę sklepu,a na pewno znajdziecie coś dla siebie!
Zobaczcie teraz jak wszystko to pięknie wygląda.








poniedziałek, 5 listopada 2018

204. Cocoa Locks!
Czeeść kochani, dzisiaj bardzo króciutki post, pokażę Wam po raz kolejny shake na porost włosów.
Używam go juuż bardzo długo,a efekty po tym shake mnie wciąż zaskakują.
Cocoa Locks to kakao,które ma za zadanie pobudzić cebulki włosów,by szybciej rosły,wzmocnić nasze włosy od nasady,nadać im większej objętości.
Włosy po nim się świetnie układają,stają się bardziej lśniące,żywsze.
Cocoa Locks wypijam codziennie rano do śniadania,wystarczą dwie łyżeczki zalane mlekiem lub wodą i shake jest gotowy!
Ważne jest to by regularnie go stosować,ponieważ wtedy szybciej zobaczymy efekty.
Znajdziecie je tutaj --> KLIK
Na Stronie możecie zobaczyć metamorfozy wielu dziewczyn, ich włosy przed i po użyciu Cocoa Locks.




sobota, 20 października 2018

203. Rosegal!
Heej kochani, dzisiaj kolejny post ,tym razem ze sklepem internetowym Rosegal. 
Jak wiece zbliża się Halloween,a w związku  z tym w Rosegal możecie znaleźć mnóstwo dekoracji z okazji tego święta : dywaniki, poszewki,poduszki,a nawet odzież z motywem nietoperzy,dyń.
Zachęcam Was do zajrzenia na stronę sklepu,a teraz zobaczycie co mi wpadło w oko.






Będę wdzięczna za poklikanie w linki! :)