poniedziałek, 15 lipca 2019

222. BonPrix/Gemre!
Hej kochani,wreszcie powróciła do nas słoneczna pogoda!
Ostatnio otrzymałam paczke z ubraniami od BonPrix.
Sklep ten oferuje odzież damską i męską oraz rzeczy do domu.
Asortyment sklepu jest bardzo duży, oczywiście miałam ogromny problem ze zdecydowaniem się co wybrać.
Zdecydowałam się na przepiękną letnią sukienkę w paski. Jej największym plusem są kieszenie i materiał,który jest bardzo przyjemny,lejący się,taki lubię najbardziej.
Sukienka jest idealna na letnie wieczory do trampek oraz idealna będzie także do sandałków na obcasie.
Bardzo fajnie podkreśla dekolt,a ozdabiają ją guziczki na całej długości,posiada także małe rozciecięcie.
Wybrałam także sweterek - narzutkę,również idealny na chłodne wieczory,do szortów, białych spodni super wygląda. 
Kolejną rzeczą jest słomiana torba,marzyła mi sie ona od dawna.
Jest duża, pomieści wszystko na plażę,bardzo solidnie wykonana.
Z napisem Summer 🥰
Ostatnią rzeczą są bransoletki na kostkę,totalny hit!
Wyglądają genialnie,wszystkie ciuszki są bardzo wakacyjne 😻
Sukienka --> KLIK
Sweterek --> KLIK
Torebka ---> KLIK
Bransoletki ---> KLIK








Mam Wam jeszcze do pokazania kolejne cudowne buciki od Gemre.
W sklepie tym znajdziecie duży wybór butów damskich jak i męskich.
Ja tym razem zdecydowałam się na zakryte buciki na słupku 8cm,idealnym dla mnie.
Buciki są czarne z zamszu,posiadają ciekawy obcas - w panterkę.
Buty są bardzo dobrze wykonane i super wygodne dzięki grubszemu obcasowi.
Buciki --> KLIK








czwartek, 20 czerwca 2019

221. Gemre/NaturPlanet!
Hej kochani, dzisiaj kolejny post z nowościami.
Tym razem będą to buciki z mojego ulubionego internetowego sklepu,mowa tutaj o sklepie Gemre,w którym znajdziecie ogromny wybór bucików męskich jak i damskich.
Ja tym razem zdecydowałam się na zamszowe mokasyny.
Są bardzo dobrze wykonane,z dużymi perełkami.
Prezentują się cudownie 😍
Mokasyny --> KLIK





Mam Wam jeszcze do pokazania nowości kosmetyczne, które mialam przyjemność testować w ostatnim czasie.
Są to kosmetyki marki NaturPlanet,znacie? 😊
Zacznę od masła kakowego,które zrobiło na mnie największe wrażenie.
Masło to idealnie nawilża skórę i koi ją.
Nakładam je na całe ciało, nogi,brzuch oraz na dłonie.
Zawiera witaminy A,E,F,D oraz mikro i makroelementy.
Do każdego rodzaju skóry.
Zapewnia długotrwałe nawilżenie,to jego największy plus!
Cocoa Butter --> KLIK
Następnie olek Moringa, pierwszy raz się z nim spotkałam.
Opakowanie zawiera 30ml,ale olej jest bardzo wydajny.
Stworzony w procesie tłoczenia na zimno dojrzałych nasion drzewa.
Ma za zadanie nawilżyć, rozświetlić skórę,oczyścić pory oraz normalizować wydzielanie sebum.
Używałam go na włosy,ponieważ bylam najbardziej ciekawa jak się sprawdzi w pielęgnacji.
Na suche włosy nakładam go na ok 15-30min.po czym spłukuje i myje szamponem . 
Włosy są widocznie miekksze, gładsze oraz lśniace!
Ten olejek polecam bardzo serdecznie,jeśli chcecie nadać swoim włosom życia,moje właśnie tego potrzebowały ponieważ były już barszo zniszczone,przesuszone z rozdwojonymi końcówkami.
Sprawdzi się również ten olejek do cery trądzikowej i problematycznej.
 Olej Moringa ---> KLIK
Ostatnim już produktem są nasiona chia. 
Zastosowałam je jako dodatek do wypieków.
Ważne żeby nie przekraczać 15g dziennie,czyli 3 łyżeczek.
Mają fajne opakowanie które możemy bez problemu zamknąć,a nasze nasiona się nie przesuszą.
Nasiona Chia -- > KLIK
Sklep ten ma naprawdę ciekawy asortyment,zajrzyjcie sami.
Sklep --> KLIK




poniedziałek, 27 maja 2019

220. Lupoline/Etuo!
Hej kochani,mam Wam do pokazania perełkę ze sklepu lupoline.
Jest to sklep z bielizną,strojami kąpielowymi,body,szlafrokami oraz piżamkami.
Ja zdecydowałam się na piżamke,kombinezon w kolorze granatowym. 
Paczka przyszła przepieknie zapakowana w dużym opakowaniu z kokardką.
Piżama wygląda obłędnie pięknie, materiał jest bardzo miły,dobry jakościowo!
Piżamka jest przekładana z ładnym dekoltem,obszyta koronką przy nogawkach oraz rekawkach. 
Zobaczcie jak się prezentuje:
Piżamka --> KLIK




Mam Wam jeszcze do pokazania przepiekne case od Etuo.
W sklepie znajdziecie ogromny wybór,mnóstwo wzorów,motywów, sama nie mogłam się zdecydować.
Case przyszły przepięknie zapakowane,są bardzo dobrze wykonane,A to dla mnie najważniejsze!
Jeśli chodzi o wzory zdecydowałam się na klasyczny czarny marmur oraz ilustracje z dziewczynami,zobaczcie jak wyglądają:
Etuo ---> KLIK
Mam Was super informacje,jeśli spodobały się Wam case,sami możecie je zamowić ze zniżką 10% na hasło: "instaznizki"






środa, 15 maja 2019

219. Gemre/ Lanbena!
Hej kochani dzisiaj pokaże Wam moje kolejne nowości!
Tym razem będą to klapeczki ze sklepu gemre,w uwielbiam buty z tego sklepu,znajdziecie tam buty zarówno damskie jak i męskie.
Tym razem zdecydowałam się na szare klapki z przepiękną kokardką,która dodaje uroku. Klapki te są bardzo wygodne,jest to dla mnie najważniejsze,naprawdę można w nich pokonywać kilometry :)
Jeśli chodzi o jakość są bardzo dobrze i masywnie wykonane,zobaczcie jak się prezentują na nodze.
Idealnie sprawdzą się do eleganckich stylizacji jak i tych zwykłych,codziennych,jestem nimi
zachwycona!
W sklepie znajdziecie jeszcze takie w kolorze czarnym i musztardowym.
Gemre Klapki ---> KLIK




Mam Wam jeszcze do pokazania paski wybielające,wybrałam dwa pudełeczka,jedne z węglem aktywnym,a drugie zwykłe wybielające. 
W pudełeczku znajduje się 7 par,na 7 kuracji.
W jednym opakowaniu znajdziemy dwa paski,jedne na górną część, drugie na dolną.
Paski świetnie się utrzymują i nie przeszkadzają,nie uwadzają.
Paski nosimy od 60 - 120 minut,ja nosiłam zazwyczaj 1,5 godzinki.
Jestem z nich bardzo zadowolona, ponieważ efekt widać już po pierwszym użyciu!
Jeśli chcecie mieć ładne,bielsze ząbki to mogę Wam polecić te paski.
Paski Lanbena --- >KLIK, KLIK 
Kolejnym produktem jest błyszczyk,serum do ust.
Ma za zadanie również powiększyć optycznie nasze usta.
Błyszczyk bardzo ładnie pachnie,dodaje ustom delikatnego blasku.
Jest idealny dla mnie ma codzień. 
Serum do ust ---> KLIK






niedziela, 5 maja 2019

218. Diamond Smile!
Hej kochani,mam Wam dziś do pokazywania nowość od Diamond Smile.
Jest to czarny proszek do wybielania zębów,pierwszy raz testuję coś takiego.
Jest on organiczny z węglem aktywnym,ma za zadanie wybielić zęby.
Proszek jest koloru czarnego,należy na niego uważać,by nic nim nie ubrudzić.
Sposób zastosowania:
1) Nałóż troszkę proszku na szczoteczkę,
2) Zamocz w wodzie delikatnie
3) Szczotkuj przez 2 min ząbki
4) Wypłucz jamę ustną
5) Później umyj ząbki zwykłą pastą, dla lepszego efektu 
Używałam proszek przed 2tyg,codziennie rano i wieczorem - co zauważyłam?
Ząbki naprawdę stały się bielsze o jeden ton!
Uważam,że warto zakupić właśnie ten poszek,ponieważ jest w 100% naturalnym produktem,nie posiada chemicznych składników wybielających.
Głównym składnikiem jest węgiel aktywny o którym wyżej wspomniałam z łupin orzecha kokosowego.
Wzmacnia dziąsła i usuwa toksyny oraz nieprzyjemny zapach i daje uczucie świeżości.
Naprawdę polecam!
Proszek Diamond Smile --- > KLIK



niedziela, 21 kwietnia 2019

217. Gemre/Cukrówka!
Heej kochani mam Wam do pokazania przepiekne buciki od Gemre.
W sklepie tym znajdziecie szeroki wybór obuwia damskiego oraz męskiego.
Ja tym razem zdecydowałam się na szpilki na słupku w kolorze różu. 
Wyglądają cudownie, pomimo wysokiego obcasu 11cm,są bardzo wygodne!
Bardzo dobrze wykonane i stabilne.
Mogę Wam szczerze je polecić :)
Zobaczcie jak się prezentują.
Znacie ten sklep? 
Gemre --> KLIK





Mam Wam jeszcze do pokazania coś co uwielbia każdy ,czyli słodkości A dokładniej to krówki!
Cukrówka To sklep,w którym znajdziecie krówki,możecie zamówić je personalizowane bądź też zwykłe ale również ślicznie pakowane. 
Jestem zachwycona ich zapakowaniem,a ich smak to totalny obłęd! 
Znacie już cukrówki? :)
Cukrówka --> KLIK







sobota, 6 kwietnia 2019

216. Lanbena/Edinos/Hair Medic!
Heej kochani,dzisiaj post o kolejnych nowościach u mnie.
Jako pierwsze pokaże Wam kosmetyki od Marki Lanbena,z której już wcześniej testowałam ciekawe kosmetyki.
Tym razem zdecydowałam się na olejek do twarzy oraz serum pod makijaż.
Olejek ma zaledwie 15ml,ale jest bardzo wydajny co już mogę potwierdzić.
Pachnie przepięknie,delikatnie różą .
Nakładam go na noc,a rano myję twarz i rozkoszuję się jej gładkością, naprawdę!
Olejek idealnie nawilża twarz,odżywia oraz wybiela,co jest zdecydowanym plusem ponieważ uwielbiam tego typu kosmetyki.
Drugim pruduktem jest baza do twarzy z witaminą C.
Stusuję ją  przed makijażem ok 20min,szybko się wchłania,ma lekko żelową konsystencję i jest bezzapachowa.
Makijaż dzięki niej dłużej mi sie utrzymuje ,jestem zadowolona z niej.
Olejek ---> KLIK
Baza ---> KLIK




Dalej mam Wam do pokazania ciekawy sklep,który ostatnio znalazłam, jest to sklep z meblami,dekoracjami do domu.
Każdy znajdzie tam coś dla siebie,wybór jest ogromny,produkty są z wyższej i niższej półki,na każdą kieszeń.
Ja zdecydowałam się na drewniane wieszaki,ponieważ postanowiłam zrobić porządek w mojej szafie,by wszystkie wieszaki były jednakowe,wreszcie! :)
Wieszaki przyszły dokładnie zapakowane,a co najważniejsze sama ich jakość - są bardzo masywnie wykonane.
Mogę Wam je szczerze polecić,kolorek też jest piękny.
Na hasło 73ccaedi dostaniecie 15 złotych zniżki!
Sklep Edinos --> KLIK
Wieszaki -- > KLIK





Ostatnim już pruduktem jest szampon do włosów marki Hair Medic, szampon do włosów przeciw wypadaniu.
Szampon ten ma za zadanie stymulować wzrost włosów, eminować łupież,nadmierne sebum,swędzenie skóry głowy,delikatnie oczyścić oraz wzmocnić włosy.
Muszę przyznać,że byłam bardzo ciekawa tego szamponu i tego jak się u mnie  sprawdzi .
Już po pierwszym użyciu poczułam oczyszczenie,co najlepsze włosy po nim nie są oklapłe,a bujne i fajnie się układają!
Szampon ma piękny zapach, który potem czuć na włosach,mogę również potwierdzić że eliminuje swędzenie,niestety sama jestem taką osobą która często zmaga się z łupieżem i towarzyszącym temu swędzeniem, dlatego ten szampon to dla mnie wybawienie!
Szampon Hair Medic --> KLIK