sobota, 19 sierpnia 2017

146. #2BeautyBigBang!
Heej kochani, dzisiaj kolejny post o kosmetykach właśnie z tej stronki, BeautyBigBang.
Na stronie znajdziecie mnóstwo rzeczy do paznokci, do makijażu kosmetyki, pędzelki, akcesoria,zajrzyjcie sami.
Ja tym razem wybrałam dwie paletki:
1. Pierwsza Party Queen,która zawiera 9 przepięknych cieni, jeden brązowy matowy oraz 8 z dodatkiem brokatu, są bardzo fajnie napigmentowane,długo się utrzymują co jest najważniejsze i dają świetny efekt na oku! Paletka jest zamykana na magnes,mój odcien to 01.
Znajdziecie ją tutaj --> KLIK
2. Drugą paletką jest Smokey Focallure, z koleji ta zawiera 6 cieni, wszystkie z nich wpadają w odcienie brązu, od jasnego do ciemnego, również są świetnie napigmentowane, dodatkowo do niej dołączony jest bardzo fajny mały pędzelek. 
Znajdziecie ją tutaj --> KLIK
Jeśli chodzi o czas w jakim paczka do nas dociera jest to 14-28 dni roboczych, wyłączając niedziele,soboty,święta, ale za to czekamy dłużej,a nie płacimy za ptrzesyłkę, wysyłka jest bezpłatna na cały świat! 









26 komentarzy:

  1. Śliczne kolory, takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne paletki :) Nigdy za mało palet nude. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej ja uwielbiam baletki <3 Jakie cudowne :*
    Ja Obserwuję i również zachęcam do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądają te paletki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham brązy, ale wybrałabym wersje matowe
    korzystam z shimmera tylko w jasnej wersji, coś wpadającego w szampan

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka prezentuje się bardzo dobrze. Ciekawa jestem jak sprawdzi się w samym makijażu - już na oku. Zaciekawiłaś mnie :)

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie naturalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne rzeczy :) muszę zajrzeć do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te paletki cieni, ładne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej stronce, chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie czekam na taką dziewiąteczkę, ale w innych kolorach ;) Mam nadzieję, że i mnie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne paletki, ale jak dla mnie mało "żywe" kolory. Ja zamawiam zawsze z darmową wysyłką, dlatego ubóstwiam Ebay, Jolse i inne takie stronki. <3
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolory ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystycznie są jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor są bardzo ładne ciekawe jak z trwałością ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo duży plus za bezpłatną wysyłkę! Zawartość paletek cieszy oko ;)

    OdpowiedzUsuń