piątek, 16 lutego 2018

178. Pablo Color/ Zdrowe podejście!
Heej kochani dzisiaj kolejna porcja kosmetyków od Pablo Color. Chcę Wam pokazać dwie kremowe pomadki do ust,idealne na taką pogodę jaką mamy teraz za oknem. Moje usta sa spierzchnięte,a ta pomadka idealnie je nawilża. Mam też kredkę z zastrugaczką, idealna na codzień do makijażu. Świetnie u mnie także sprawdził się tusz,który jest hyporalergiczny,szczoteczka dobrze rozdziela rzęski I sprawa wrażenie,że jest ich więcej. Jestem z niego bardzo zadowolona! Ostatnie są pyłki: zielony,srebrny,niebieski i czerwone serduszka! 
Pablo Color ---> KLIK






Mam Wam jeszcze do pokazania książkę pochodzącą ze sklepu Zdrowe podejście, jest to sklep w którym znajdziecie różne książki dotyczące urody,pielęgnacji ciała,kulinarni, a także kosmetyki i inne produkty,więc zachęcam do zajrzenia. Tą którą mam Wam do pokazania dotyczy kosmetyków,które możecie zrobić same,ponad 130 pomysłów. Kosmetyki są do samego wykonania przez nas, z miodu,kasztanów, pokrzyw. Kosmetyki te mogą być przeznaczone do pielegnacji ciała,zebów,włosów, a wszystko to będzie z naturalnych składników bez żadnych silikonów. Książka ta super pomysł jesli chcemy wiedzieć czym nawilżamy nasze ciało I co jest dokładnie w składzie,a przynajmniej będziemy pewne że są to naturalne
produkty.Składniki dzięki którym możemy wykonać pewne kosmetyki są zapewne w większości domach, a sami nawet nie zdajemy sobie sprawy,że mogą mieć takie zastosowanie. Pokaże Wam kilka przykładowych przepisów. 
Zdrowe podejście ---> KLIK









23 komentarze:

  1. Książka by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego tuszu! A co do książki - chce ją u siebie♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie ten tusz☺
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. tusz wydaje się być fajny :) ciekawe jak sprawdziłby się na moich baaardzo wrażliwych oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz jest bardzo interesujący! Tak jak książka;)
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka w sumie ciekawa. ;)
    A ja swoją pomadkę zgubiłam i nie wiem, gdzie jest...

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę bym chętnie przejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka wygląda na bardzo ciekawą, z chęcią bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka książka to dobry prezent dla tych, co lubią być blisko natury:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, ten tytuł sprezentuję przyjaciółce, ona lubi takie naturalne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takiego rodzaju książki. Zawsze można z nich wyciągnąć wiele ciekawych porad. Bardzo ładny i ciekawy blog, na pewno zajrzę tutaj jeszcze nie raz. Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/surogatka-louise-jensen.html

    OdpowiedzUsuń
  13. O kosmetykach nigdy nie słyszałam i jest to dla mnie nowość! Książka bardzo ciekawa, a że jestem fanką domowej pielęgnacji to może zakupię ;*
    Zapraszam do siebie dopiero zaczynam: https://juustnataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zaciekawił mnie tusz jako że jestem alergiczką musiałabym go wypróbować:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również zaciekawił mnie ten tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka wygląda na fajną! chyba wiem, co kupię sobie na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa ksiązka, chętnie przeczytałabym ;))

    Dziękuje za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej,
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie. Pozdrawiam ;)
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. pyłki się prezentują zjawiskowo :D tych kosmetyków niestety nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych kosmetyków, ale bardzo chcę spróbować, wyglądają naturalnie i zachęcająco :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa książka :) z chęcią sięgnęłabym po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  21. książkę chętnie bym przejrzała ;) Tusz również wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudeńka !!
    Książkę też chętnie kupię <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka się ciekawie zapowiada :).

    OdpowiedzUsuń