sobota, 15 grudnia 2018

207. Wydawnictwo Niezwykłe - K.C.Lynn "Fighting temptation"
Hej kochani dzisiaj pokaże Wam książkę idealną na te długie wieczory do przeczytania pod kocem i przy ciepłej herbatce.
Jeśli lubicie książki miłosne to coś zdecydowanie dla Was.
Opowiada o dwójce przyjaciół, których łączy niesamowita więź.
Obydwoje chodź bardzo próbują to ukryć przed drugim mają się ku sobie.
Los jednak chciał że ich drogi musiały się rozejść ,jednak oni wciąż nie mogą o sobie zapomnieć.
Jaxson jest arogancki, pewny siebie ,krążą o nim niezbyt przyjemne plotki, które prowadzą do wyjazdu chłopaka z miasta,ciężko to znieść Juli .
Julia to miła ,uprzejma dziewczyna. Wiele osób się dziwi że przyjaźni się z Jaxsonem.
Nie potrafi iść na przód i poukładać sobie życie bez niego,chodź  wie,że powinna .
Jaxson swoimi wyborami,decyzjami rani Julę ale wie,że nie może dać jej tego czego pragnie ale też nie może znieść przy jej boku kogoś innego.
Po 5 latach sprawy przybierają zupełnie inny obrót niż się spodziewał,Julia chce decydować o sobie sama,pojawia się też ktoś ...
W pamięci obydwoje mają pamietną noc,której nie potrafią wyrzucić z głowy, noc której obydwoje bardzo pragnęli.
Jednak życie bieganie dalej, a Jula czuje żal do Jaxsona ... a z drugiej strony wie jak na nią działa...za co czuje żal ? Dowiecie się w książce .
Gwarantuję Wam,że szybko nie oderwiecie się od tej książki.
Znajdziecie ją tutaj ---> KLIK




21 komentarzy:

  1. Niestety nie mój gatunek ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami lubię czytać takie romansidła także może w wolnej chwili poszukam gdzieś tej książki w bibliotece ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś zupełnie nie widzę siebie z taką lekturą :) Ale uważam, że super opis. Jeżeli ktoś lubi taki gatunek, pewnie się skusi. Pozdrawiam serdecznie i dołączam do obserwatorów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moja tematyka na lekturę, ale okładka bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wydaje się być interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam kompletnie ale juz wiem dzieki tobie ze taka jest:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy nie mam już dość tych książek miłosnych, ale przyznam, że ta książka mnie zainteresowała. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie wolę kryminały i horrory, myślę jednak, że fanom romansu książka się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie opisałas tą książkę :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej książki i raczej mnie nie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa zakończenia tej miłosnej historii :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że książka mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię miłosne opowieści :) Zaciekawiłaś mnie nią :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Średnio trafia w mój czytelniczy gust.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń