środa, 16 stycznia 2019

209. Goodgoodiez!
Hej kochani,w dzisiejszym poście chcę Wam pokazać biżuterię ze sklepu Goodgoodiez.
Biżuteria przyszła zapakowana w pudełeczku. 
W sklepie znajdziecie naszyjniki,bransoletki,pierścionki , zajrzyjcie na stronę, mam dla Was kod rabatowy: 30% na hasło  paula30.
Jako pierwszy pokaże Wam naszyjnik,składający się z trzech wisiorków. 
Z kółeczka, księżyca i mapy.
Na naszyjnik wygląda świetnie!
Wybrałam także dwie delikatne bransoletki złote, jedną z kółeczkiem,a drugą z małą kłodą. 
Najbardziej jestem zadolowna  z metalowych kółek na ręce. 
Idealne pasują do każdej stylizacji,można regulować ich wielkość,zobaczcie jak śliczne wyglądają na dłoni. 
Sklep --- > KLIK 







20 komentarzy:

  1. Bransoletki naprawdę bardzo ładne. Nie znałam wcześniej tego sklepu, na pewno do niego zajrzę, by sprawdzić, czy ma jeszcze jakąś inną ciekawą biżuterię do zaoferowania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te bransoletki na twoim Instagramie - rzeczywiście piękne! Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki prezentują się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta biżuteria ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna biżuteria :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny naszyjnik ❤

    Zapraszam do siebie https://gabamalek.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria! Bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie noszę tego typu błyskotek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetna biżuteria :D Super się prezentuje :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. aww cudowna biżuteria lukam do sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są extra,a bransoletki totalnie skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń