piątek, 29 maja 2015

23.Holiday?
Hejka!
Kochani My już niecierpliwie odliczamy dni do wakacji, czekamy na ten upragniony moment,gdy będziemy mogły się beztrosko oddać lenistwie,które już się o Nas dopytuje...
Zostało Nam niewiele 'szkolnych dni' wiec damy radę? Damy!!!
Pokażemy Wam kilkaa zdj,takich wiecie typowo wakacyjnych <3
Chcemy wakacjee.






Jak Nas obserwować?
skopiuj link Naszego bloga,na swojej stronie głównej kliknij 'dodaj'
po czym wklej link Naszego bloga i obserwuj! :)























26 komentarzy:

  1. O tak, zdecydowanie chcemy wakacje! Wspaniałe zdjęcia, przenoszą nas już w tamte miejsca... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej też już odliczam dni do wakacji i wymarzony zakhyntos wita! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo bym już chciała wakacje, a tu jeszcze cały miesiąc... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post ;3 obs/obs ?

    OdpowiedzUsuń
  5. również czekam z niecierpliwością na wakacje ♥!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez z niecierpliwością czekam na wakacje. Mega inspirujące zdjęcia.
    http://luleann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie mogę się doczekać wakacji... Dobrze, że już tylko niecały miesiąc :)

    http://kolorowa-szachownica.blogspot.com/ <--- Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te zdjęcia! Też wyczekuję wakacji i odliczam xx

    OdpowiedzUsuń
  9. My już odliczamy :D Świetny blog! :* Macie ochotę na wspólną obserwację ? ;3 Dajcie znać :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Upragnione wakacje, jeszcze miesiąc ! :D
    Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już i liczę na uczciwy rewanż ;)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również odliczam :)
    Fajny mix zdjęć :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. na moim blogu wakacje w pełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wreszcie nadchodzi lato coraz bliżej :* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Achhh lato coraz bliżej! <3
    współpracujecie z marka ZNU.com? Pisaliście do nich po ang. czy normalnie po polsku? Mogłybyście napisać jak to było? :) Z góry dziękuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Już się nie moge doczekac wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super post,juz lato,mam nadzieju ze i wakacji beda super

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, założyłam nowego bloga, związanego z moją pasją. Mam nadzieję, że mogę na Ciebie liczyć i wpadniesz, żeby dodać mi więcej motywacji. Byłoby mi również miło, gdybyś dodała bloga do obserwowanych, oczywiście odwdzięczę się tym samym. Mam nadzieję, że WKRĘCISZ się tak jak ja :)

    hooplovedance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę ludziom, którzy są w szkole i mają jeszcze wakacje.. Ja liczę chociaż na słoneczne dni w Anglii ale szczerze w to wątpie.. ;p

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. czas wakacji już za mną teraz tylko praca i obowiązku dlatego zazdroszcze Ci tego błogiego lenistwa wakacyjnego

    OdpowiedzUsuń
  20. Również czekam na wakcję i nie mogę się doczekać ;) Wczoraj na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/i-love-ken-t-shirt/
    zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać tu częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Również czekam na wakcję i nie mogę się doczekać ;) Wczoraj na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/i-love-ken-t-shirt/
    zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać tu częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  22. I zrobiło się tak wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również podobał mi się jak zdjęcia i czekam , aby zobaczyć Święto :)

    http://agarotasecreta14.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń