wtorek, 16 czerwca 2015

28. ZNU!
Kochasz Tatę, kochasz siebie.Bądź lepsza dla niego.
Love your Dad,love yourself. Be a better one for him.
Najlepszy outfit, tutaj : www.znu.com
Best outfit : www.znu.com
Zbliża się dzień 23 czyli dzień ojca, sklep ZNU.com organizuje promocję z okazji tego dnia, warto z niej skorzystać, tutaj zasady! 
Saves 35% with code "FATHER" if  >$35
(Anyone can use this code)
Or my fans who share this promo on your blog or platforms then you will get one COUPON of 16$ at www.znu.com!
ENDS : 6/23, Rules: 
1.Share this promo:
2. Register in www.znu.com
3. Follow in @ZnuOfficial on Facebook
(Please the fans who shares this promo cont act us with marketing@znu.com)
Przekazujcie tą informację na własnych blogach, będziemy Wam wdzięczne! :)
Koniecznie dajcie Nam znać ;*


23 komentarze:

  1. looks great!
    Come and see my http://mooreann.blogspot.com/2015/06/sparkle-present.html
    post!
    A

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie pierwszy raz słysze o tym sklepie :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę o tym sklepie
    ale to świetny pomysł, by skorzystać
    z okazji i kupić coś dla taty :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam wcześniej o ty sklepie
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nwm co kupić tacie...
    Obserwuje i czekam na rewanż (na moim blogu prosiłaś o wspólną obserwacje)
    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujące...

    Moze wspólna obserwacja?
    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa promocja. :D

    Obs/obs? Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ptomocja! A mało kiedy zdarza się promocja na dzień ojca :)
    Pytałaś o obs, bsrdzo chętnie się wymienię :) już obserwuję czekam na rewanż:
    pin-up-hair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna promocja !
    Pisałaś o wspólną obserwacje.
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko, dobrze ze przypomniałaś!
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko zdarzają się promocje na dzień taty. Zazwyczaj są na dzień dziecka lub matki, a tu takie zaskoczenie :)

    Pytałaś o obserwację. Ja już.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3
    nataszcha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale promocja bardzo zachęcająca ;-)
    pozdrawiam ^.^

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobieta zawsze znajdzie powód, i to jaki, żeby kupić nowy ciuszek ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że piszesz, bo zapomniałabym o Dniu Taty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już mam prezent dla taty, coś niewielkiego, symbolicznego, także nie skorzystam z oferty ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy raz słyszę o tym sklepie, a tacie no.. trzeba coś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie źle się czyta te czerwone napisy, jakoś dziwnie skaczę te litery na tym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie ze przypomnialas o dniu taty :)
    zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu, do wygrania 120 $ na zakupy w Sheinside :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już czekam na Ciebie ;)
    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna sukienka !


    zapraszam do mnie ! tam moja przemiana miesiac po miesiącu :*
    + przepis


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń