piątek, 12 lutego 2016

88. Felicea!
Witamy Was tym, razem pokażemy Wam kosmetyki ze sklepu Felicea, jest to marka, zawierająca naturalne kosmetyki kolorowe.W ofercie znajdziecie : kredki do oczu, kredki do ust, cienie do powiek w kredce, błyszczyki,szminki i pomadki ochrone w różnych wariantach kolorystycznych. Każdy z tych kosmetyków zawiera naturalne składniki takie jak: masło shea, mineralne pigmenty, olej rycynowy,wosk pszczeli,witaminę E, olej kokosowy.Przechodząc do kosmetyków, mamy cień do powiek w kolorku białym , jest bardzo lekka,delikatna z dodatkiem brokatu, zdecydowanym plusem jest to,że się nie sypią.później mamy dwie szminki w kolorku 25 i 24. Szminki świetnie się rozprowadzaja i dają genialny efekt, Kolorek 24 jest idelanym kolorkiem nude, a 25 rozjaśnia idelanie nasz makijaż, utrzymują się długotrwałe na ustach , a to jak dla nas bardzo ważne! Zawarte w nich składniki wygladzają i odżywiają. Obecne nienatłuszczone kwasy rengeruja naskorek i przeciwdzialaja starzeniu kobietki, a teraz już zobaczcie co mamy Wam do pokazania : 
Cień do powiek - klik
Szminki - klik
Sklep - klik









Podobają się Wam kosmetyki? 
Znacie tą markę? ;)
Zapraszamy do obserwacji!



47 komentarzy:

  1. Nie znamy tej marki, pierwszy raz o niej słyszymy :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Felicea są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe :) musze do nich zajrzeć i przeglądnąć :)
    www.marijory.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale podobają mi się te kolorki i może zainwestuję w nową szminkę! :D
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę tą firmę ale nigdy nie miałam ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne kolory szminek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta o nr 24 awwwww <3 o tej marce nie słyszałam jeszcze ale przedwczoraj kupiłam matującą pomadkę w płynie z Kobo i już ją pokochałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy dotąd nie spotkałam się z tą marką. Jednak oczarowały mnie kolory szminek *.*
    Pozdrawiam. afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cień do powiek jest ciekawy :))

    terapianaszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam o tej marce, podobają mi się szminki.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post!:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie jeśli się zgadzasz:)!
    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kilka ich kosmetyków i fajnie się sprawdzały :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają atrakcyjnie :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki, ale chętnie sprawdzę jej ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tej marce i chyba będę musiała przetestować jakieś ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post:)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też pierwszy raz słyszę o tej mare. :) Kosmetyki wydają się być ciekawe. Myślę że jak gdzieś na nie natrafię to się skuszę. :)

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Któryś raz już widzę post z pomadkami Felicea. Widze, że ostro przystąpili do reklamy - i bardzo dobrze! :) Kolor 24 piękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. nice post:)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne pomadki, w najbliższym czasie sprawdzę ;)

    arwenails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na początku myślałam, że nie znam tej marki, jednak, gdy zobaczyłam znaczek to od razu skojarzyłam :)
    Bardzo ładne kolory wybrałyście!

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale kolorki szminek są zachęcające, na pewno się skuszę ;)

    Może obs za obs?

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądają karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy raz słyszę o tej firmie, choć przyznam, że te pomadki mnie meega zainteresowały :3 bardzo fajne odcienie mają :3
    pozdrawiam :))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. kolory szminek mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne kolory szminek
    obserwuję jako #201, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Szminka w odcieniu 25 prezentuje się bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale szminki mają piękne kolory <3

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. pomadki świetne, ta jasna bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten cień wygląda fenomenalnie. Pod dolną linię brwi - jak znalazł. :)

    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie słyszałam wcześniej, ale bardzo podobają mi się kolory pomadek. :D chyba trzeba spróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo ostatnio o nich czytałam. :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze, to nie słyszałam o tym sklepie, ale widzę że mają ciekawy wybór kolorów pomadek.

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo cieszy mnie fakt, że są to naturalne kosmetyki.Często zmagam się z uczuleniem, postaram się wypróbować tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo cieszy mnie fakt, że są to naturalne kosmetyki.Często zmagam się z uczuleniem, postaram się wypróbować tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładne kolory szminek! Obserwuję bloga i czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tej firmy:-) ale kosmetyki wyglądają dość ciekawie;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne kolory szminek a skład bardzo zachęca, bo szminki niestety często wysuszają ;)

    OdpowiedzUsuń