piątek, 10 marca 2017

131. Detox - Zero!
Heej kochani, po naprawdę długiej przerwie znowu wracamy z postem o magicznym napoju detox-zero.
Co to takiego?
Detox-Zero to kuracja oczyszczająca, można ją stosować przez minimum 6 dni ( 6 napojów) lub 12 dni, po której musi być przerwa do 7 dni.
Kiedy należy go pić?
Najlepiej rano, dodaje energii!
Oczywiście napój powinien być poparty odpowiednią dietą.
Co najważniejsze - Jak smakuje? 
Smakuje troszeczkę jak herbata z cytryną, tylko że zimna, w smaku jest naprawdę świetny, jest bardzo orzeźwiający, a co najlepsze zdrowy!
Co zawiera w sobie?
Sok z pnia brzozy ( oczyszcza organizm z toksyn)
Rooibos,
Sencha, 
Trawa Cytrynowa( działa uspokajająco)
Wspomaga nas w utrzymaniu dobrej linii ciała!
Posiada zero kalorii!








Zajrzyjcie tutaj - Detox Zero 



19 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten napój, lubię takie herbaciane smaki ;)Ważne, że ma korzystne działanie na organizm. Mniam !

    OdpowiedzUsuń
  2. kuszący napój, moje smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Detox przed wiosną jak najbardziej wskazany 😊 Nie słyszałam o tych napojach wcześniej, ale wydaje się, że mają fajny skład.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę fajnie, i jeszcze jest zdrowy!
    licpowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy napój :)
    Nie słyszałam o nim :D

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O prosze do tej pory nie znałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/z-czym-wiaze-sie-bycie-blogeremblogerka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam, brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie :) Wygląda zachęcająco :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie ten napój :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym wypropbowała
    lubię sam sok z brzozy, a te połączenie mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, a ja właśnie zamierzam przeprowadzić wiosenny detox :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smak bardzo by mi odpowiadał, warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno zajrzę :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny napój ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń