sobota, 22 kwietnia 2017

134. Saal Digital!
Heej kochani, w dzisiejszym poście opiszę Wam bardzo ciekawą stronkę,na której możecie stworzyć fotoksiążki, kubki, fotoobrazy,kartki, fineart,plakaty,kalendarze, fotozeszyty,a wszystko to ze swoimi zdjęciami, Jest to wspaniały pomysł na prezent dla kogoś,ale też dla nas samych świetna pamiątka.
Wystarczy pobrać aplikację, na której możecie zaprojektować to co chcecie, ja tworząc swoją książkę wybrałam odpowiedni jej rozmiar, okładkę i wewnątrz strony, które mogą być matowe lub błyszczące, również ilość stron,która oczywiście wpływa na cenę.
Jeśli chcecie komuś sprawić prezent możecie dobrać pudełko. Zapomniałabym dodać,że przy tworzeniu fotoksiążki wybiera się odpowiedni szablon, ja akurat wybrałam taki ,że na jeden stronie znajduje się jedno duże zdjęcie,ale można ich zamieścić więcej.
Przesyłka jest bardzo szybka, co jest zdecydowanie na plus!
Jeśli chodzi o same zdjęcia, są wspaniałej jakości, jestem zachwycona książką!
Zajrzycie tutaj ----> KLIK










Klikajcie na zdjęcia,by zobaczyć je w lepszej jakości!

19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie spersonalizowane pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetna sprawa taka ksiazka z fotkami :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Głośno ostatnio o tych książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, patrząc na zdjęcia w pierwszej chwili powiedziałabym: "Fajna przeróbka zdjęć!"
    Książka prezentuje się świetnie! Super sprawa :)

    Zapraszam na nowy post, PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda, super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba.
    Powiem Co,że sama się nad nią zastanawiam i może skorzystam z tej strony co Ty.
    Mam dużo zdjęć z wakacji i chcę je ładnie wyeksponować taka fotoksiążka byłaby idealna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam fotoksiążki itp,ale z tej strony jeszcze nie korzystałam,zmienię to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę :D Właśnie mnie zainspirowałaś :D Idealny prezent na Dzień Matki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, to jest świetny pomysł na prezent! :)
    +Obserwuję :*
    katemi21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta książka, super pomysł na prezent ale i na pamiątke dla siebie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobną książkę robiłam dziadkom ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka książka to świetny pomysł na prezent, aż muszę sobie to zapisać gdzieś i sprezentować takie cudo babci, mamie, albo chłopakowi.
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Foto książka wyszła super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fotoksiązki to świetne alteratywy dla zwykłych albumów :)

    OdpowiedzUsuń