środa, 9 sierpnia 2017

145. Soligrano!
Hej kochani,dzisiaj troszkę Wam opowiem o produktach Soligrano,będą to produkty spożywcze. Na stronie tego sklepu znajdziecie zdrowe,naturalne produkty,a zarazem zdrowe! 

Wybrałam płatki bez glutenu,które są idealne na śniadanie. Są to Puffinki Pops z kukurydzą i miodem z dodatkiem witamin. Można je używać jako przekąskę, dodatek do czegoś, do dań mlecznych i innych. Dzięki polewie miodowej mają przepyszny smak, dla osób,które kochają słodkości jest to coś idealnego! 
Masa produktu 140g
Znajdziecie je tutaj --> KLIK 
Kolejne będą Jagły również w miodzie z malinami, one także mogą być dodatkiem do różnych dań,zwykłą przekąską. Są przepyszne czuć w nich miód,ale też przepyszne maliny, używam ich jako dodatek szczególnie do naleśników i sprawdza się świetnie możecie spróbować! 
Masa produktu 130g
Znajdziecie je tutaj ---> KLIK
Ostatnim produktem jest orkisz z miodem i wiśniami. Orkisz jest idealnym dodatkiem do jogurtu,mleka,przekąski, ja używam najczęściej do owsianki. Ten co mam jest pyszny!
Masa produktu 150g
Znajdziecie go tutaj ---> KLIK













21 komentarzy:

  1. Te orkiszowe miałam, ale bez wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/klasyczna-stylizacja-spodnie-w-pepitke.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam wcześniej :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama kupiła mi ostatnio te jaglane kuleczki i są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej strony do tej pory :) Niektóre z tych produktów próbowałam kiedyś, ale były z innej firmy ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam nic z tej firmy, ale wyglądają przepysznie! Myślę, że się skuszę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, ja obserwuje Cię od dawna. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam jagły w miodzie z malinami- są pyszne, ale jak zje się ich za dużo, to robi się zbyt słodko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. omomom zjadłabym chetnie wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie zdrowe przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam orkisz i jagły i.. o ranyy zgłodniałam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. puffinki już pochloneliśmy
    smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te jagły wyglądają ciekawie. Dobrze wiedzieć, że jest taki produkt.

    OdpowiedzUsuń