czwartek, 28 września 2017

151.Zielone laboratorium!
Heej kochani,dzisiaj post z kosmetykami od Zielone laboratorium. Jest to szampon i odżywka do włosów. Są to kosmetyk wegańskie,pierwsze raz mam możliwość takie wypróbować. Jeśli chodzi o szampon jest on przeciwłupieżowy,ten szampon pomógł mi sie go wreszcie pozbyć, stosowałam go regularnie co dwa dni. Również hamuje proces przetłuszczania sie włosów,chroni i zwiększa elastyczność. Stworzony jest z delikatnych środków. Jego pojemność to 250ml, jest bardzo wydajny, znajdziecie go tutaj -->> KLIK
Natomiast odżywka ma za zadanie pomóc w rozczesaniu włosów,ich wygładzeniu,oraz ułatwić układanie. Należy ją nałożyć na wilgotne,umyte włosy,a spłukać ciepłą nie gorącą wodą. Odżywkę trzymałam na włosach przez 15min. Odżywka jest z mięty,jabłka i ekstraktu zbożowego. Jej pojemność jest taka jak szamponu czyli 250ml. 
Znajdziecie ją tutaj --->> KLIK
Zachęcam was do zajrzenia na stronę sklepu,tam znajdziecie więcej kosmetyków wegańskich --->> KLIK







26 komentarzy:

  1. Nie znam ani marki, ani produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktu , ani marki ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne. Nie słyszałam jeszcze o tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami :) Zainteresowała mnie odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe produkty :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe produkty, przydałyby się na jesienną regeneracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bawię się w obserwacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po raz pierwszy słyszę o tej firmie, kosmetyki prezentuja się interesująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. markę znam tylko z widzenia, bo sama jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  10. markę kojarzę i kojarzy mi się pozytywnie, niestety sama jeszcze nie testowałam produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych produktów ;) świetny blog, obserwuje :):) i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym przetestowała te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kiedyś kosmetyki z Zielonego Laboratorium, miło je wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki ani produktów, ale wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń