środa, 30 maja 2018

192. Pablo Color/ Naturalny olej!
Heej kochani,dzisiaj pokaże Wam kolejne cudeńka od Pablo Color. Oprócz lakierów do paznokci,odżywek na stronie tego sklepu możecie znaleźć
błyszczyki,Szminiki,tusze,cienie do powiek. 
Na początku pokażę Wam szminki,które najbardziej mi się spodobały, mają bardzo fajną konsystencję,pięknie pachną i szybko rozprowadzają się na ustach. Daja świetny efekt,kolorki jakie mam są mocne ,idealne na jakieś większe wyjścia,zachwycił mnie ten kolorek wpadający w brąz. Kolejne dwa to róż i odcień czerwieni. Możecie dokładnie zobaczyć na mojej ręce.
Pablo Color w swojej ofercie posiada także świetne pomadki do ust,są one z witaminą E+C. Dają naszym ustom delikatnego blasku, oraz je nawilżają. Starczą na naprawdę długoo. Uwielbiam je! 
Błyszczyki,które posiadam są bardzo delikatne,przez co nadają się na codzień, dodają delikatnego blasku,łatwo się rozprowadzają na ustach i cudownie pachną! 
Ostatnim kosmetykiem godnym polecenia jest tusz,który idealnie wydłuża rzesy,oprócz wydłużenia,świetnie rozdziela rzęsy,przez co uzyskujemy efekt zagęszczania ich! Ten tusz jest zdecydowanie moim ulubieńcem.
Wszystkie kosmetyki znajdziecie tutaj --> KLIK








Naturalny olej - jest to sklep,w którym możecie znaleźć przeróżne oleje. Ja pokaże Wam dzisiaj olej lniany,z czarnuszki, sezamowy oraz z pestek z dyni. 
Olej z pestek z dyni --> ma on charakterystystyczny smak orzechowy, tłoczony na zimno, ma ciemnozielony kolor. Pomaga on w walce z cellulitem oraz roztępami,bliznami. Również może być stosowany doustnie,na czczo rano.Przyspiesza proces usuwania z organizmu pasożytów,w walce z prostatą. Zawiera witamine : A,E,C oraz B1 i B2.
KLIK
Olej z Czarnuszki --> lekko gorzkawy,tłoczony na zimno, o zapachu korzennym. Wspomaga trawienie,pomocny przy wzdęciach.Wspomaga także układ sercowo-naczyniowy. Zalecany jest do spożycia doustnego,2 łyżeczki dziennie przez dorosłego przed posiłkami,a u dzieci 1/4 łyżeczki.
KLIK
Olej lniany --> tłoczony na zimno,to także jeden z najbardziej popularnych olejów roślinnych,dodawny do sałat,zup i różnych potraw. Usuwa on nadmiar cholesterolu,zawiera witaminę E,czyli witaminę młodości. Można także z niego zrobić wywar,który jest kojący na żołądek. Ma naprawde różnorakie zastosowanie.
KLIK
Olej sezamowy --> tłoczony na zimno,ma słodki smak,jasny kolor. Ma silne działanie antynowotworowe. Wpływa pozytywnie na układ krwionośny,zmniejsza cholesterol. Ma dobry wplyw na kości,zęby,wspomaga walkę z przeziębieniem. 
KLIK






19 komentarzy:

  1. Kolory szminek mają ładne kolorki, choć wydaje mi się że dwie są jakby jednakowe, albo mój ekran tak pokazuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tusz do rzęs z chęcią kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne kolory szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory szminek są cudowne! Właśnie takie chyba najczęściej się sprawdzają w makijażu codziennym jak i wyjściowym :) Olej z czarnuszki polecam całym sercem! Działa cuda i podobno jest też antynowotworowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te naturalne oleje, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczyki z drobinkami wyglądają fajnie w opakowaniach. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory pomadek i błyszczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pomadki chętnie bym wypróbowała, podobają mi się ich kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe produkty, szczególnie pomadki mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory szminek raczej nie moje ;) Błyszczyków też raczej nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadki mają śliczne kolorki :) a co do tych olei nie wiedziałam tylu rzeczy, ale już zapamiętałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię olej z czarnuszki. Ma świetne właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tych szminkach, są cudowne, uwielbiam właśnie takiego rodzaju produkty :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/pani-henryka-i-morderstwo-w-pensjonacie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne szminki :) markę znam, ale jedynie z lakierów do paznokci :) muszę sprawdzić tę stronę z olejami :) lniany u mnie przelewa się masowo :D

    OdpowiedzUsuń