czwartek, 21 czerwca 2018

194. Constance Caroll/ Woodventure!
Heej kochani dzisiaj Wam pokaże kosmetyki,które pochodzą ze sklepu który niedawno odkryłam na Internecie. Jest to marka kosmetyków, w której znajdziecie wszystkie kosmetyki do makijażu.
Ja zdecydowałam się na puder sypki w najjaśniejszym odcieniu,ponieważ mam jasną karnację, obawiałam się tego że bedzie za ciemny,ale jest idealny. Jest to puder w 100% naturalny, sypki. Posiada gąbeczkę do nakładania go, nadaje bardzo ładny naturalny kolor twarzy, zdecydowanie mogę go polecić! KLIK
Kolejną rzeczą jest paleta cieni z lusterkiem. Kolory na jakie sie zdecydowałam są bardzo wyraźne,mocne, są świetnie napigmentowane,długo się trzymają,a co najważniejsze nie obsypują się! Kolory to delikatny róż,fiolet,ciemny róż. KLIK
Ostatnim kosmetykiem jest paletka do konturowania twarzy, znajduje się w niej rozświetlacz,który jest bardzo delikanty,brązer w średnim odcieniu oraz najciemniejszy kolor,który nakladamy wzdłuż boków nosa oraz poniżej kości policzkowych. Paleta super mi się sprawdza! KLIK








Mam Wam jeszcze do pokazania przepiękną drewnianą torebkę,która pochodzi ze sklepu Woodventure. Jest to sklep, w którym znajdziecie wszelkie akcesoria wykonane z drewna, są to torebki,okulary przeciwsłoneczne ale też zwykłe oprawki, dekoracje do domu,ozdoby, sprzety kuchenne, drewniane zwierzęta,zajrzyjcie na stronę sklepu,by sie przekonać. Toreba,którą otrzymałam jest cudowna,nie spodziewałam się że będzie tak świetnie wykonana, jest ona na złotym łańcuszku, otwierana jak kopertówka. Nie pomieści zbyt wiele,ale telefon i chusteczki się zmieszczą. Jest ona w kolorze czarno-bialym z wstawką z drewna. Idealnie sprawdzi się na codzienne wyjścia jak i na te ważniejsze.
Co sądzicie? :)
KLIK




26 komentarzy:

  1. Ciekawe kosmetyki, najbardziej zainteresowały mnie cienie.. lubię takie kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear! :)
    Kisses...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że firma Constance Caroll jeszcze istnieje! Paletki wyglądają zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze drewnianej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Spodnie bardzo mi się spodobały :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory paletki są świetne tak samo jak torebka :)
    obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystkie torebki, które są na takim łańcuszku <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Udane zakupy :) Torebka jest przurocza! ♥ Nawet nie wiedziałam, że jest taki sklep! Na pewno do niego zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta paletka do konturowania jest ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie wyglądasz ;* Cudowna torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawa torebka :) takiej drewnianej nie widziałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paleta cieni skradła moje serce, śliczne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. cienie mają przepiękne kolorki :)
    i mam taką samą torebeczkę :) jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka mnie urzekła! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne cienie- kolory jak najbardziej moje klimaty :D
    Ale za to torebka to mistrzostwo- cudowna, sama dumnie bym ją nosiła <3
    Świetnie wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful
    New post (If you can, give me a break), following
    https://meuestiloe.blogspot.com/2018/06/recebidos-zaful.html
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozświetlacz wygląda bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the crossbody bag you're rocking here!

    xx,
    Meredith
    LATEST POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. O yaaa, paleta cieni wymiata <3 A drewniana torebka to niezły patent. Dla mnie raczej nie na co dzień - lubię małe torebki, ale nie aż tak :) Na pewno zrobiłaby stylizację na jakimś wyjściu

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka na złotym łańcuszku wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń