sobota, 1 grudnia 2018

206. Botki - Balando!
Heej kochani, w dzisiejszym poście pokaże Wam przepiekne botki, na jakie się zdecydowałam.
Pochodzą one ze sklepu Balando,jest to sklep w którym znajdziecie mnóstwo różnych modeli butów : botki,kozaki,sandały,  balerinki,szpilki.
Ja wybrałam botki z perełkami, które od razu skradły moje serce,naprawdę są przepiekne.
Oprócz samego ich wyglądu ważna jest dla mnie sama jakoś wykonania obuwia, a te botki są wykonane bardzo solidnie.
Posiadają perełki,które dodają im uroku oraz zapięcie by się nam lepiej trzymały na stopie.
Mają malutki obcas 3cm I co fajne to małe wycięcie,które je wyróżnia .
Zobaczcie sami jak sie prezentują na stopie.
Balando ---> KLIK
Balando botki---> KLIK
Znacie ten sklep? :)





24 komentarze:

  1. Jeszcze takich nie widziałam - super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te butki☺
    Musze zapoznać się z ofertą sklepu ☺
    Poklikałam jakby co ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te buty! Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie :) Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  4. zacne:) choć na mrozy nie bardzo xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz , extra buty ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Botki są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te botki. Jeszcze takich nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają świetnie, ale stopy by mi w nich zamarzły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne , strasznie lubię buty tego typu i to w czarnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne bransoletki, najbardziej podobają mi się 2 pierwsze złote;)

    OdpowiedzUsuń