wtorek, 26 lutego 2019

212. Etuistudio/ Lanbena!
Heej kochani dzisiaj wpis z nowościami. 
Pierwszą nowością jest case,etui do iphone 6.
Strona Etui studio to sklep,w którym możecie znaleźć mnóstwo ubranek na swój telefon,naprawdę jest w czym wybierać,sama nie mogłam się zdecydować. Jest mnóstwo wzorów!
Oprócz case na telefon znajdziecie różne akcesoria do telefonów. 
Case ,który wybrałam przyszedł do mnie w ekspresowym tempie,dobrze zabezpieczony. 
Zdecydowałam się na kolor biały  z Marilyn Monroe żującą różową gumę. 
Zobaczcie sami,jak Wam się podoba?
Znajdziecie go tutaj ---> KLIK



Mam Wam jeszcze do pokazania kosmetyki marki Lanbena.
Na stronie tego sklepu znajdziecie wiele kosmetyków do pielęgnacji ciała,twarzy oraz włosów. 
Zdecydowałam się na maskę do twarzy Blueberry clay mask. 
Jest to maska w kolorze niebieskim, na stronie znajdzie również inne jej kolorki, z tego co pamiętam były jescze trzy różowy,czarny oraz zielony. 
Ta którą wybrałam ma delikatny zapach,który mi odpowiada,mogę Wam ją szczerze polecić 😍
Nakładam ją na oczyszczoną twarz,po 15 minutach zmywam.
Odczuwam po niej niesamowite odświeżenie,oczyszczenie twarzy po całym dniu.
Zawiera ona wyciąg z jagód oraz witaminę C.
Daje bardzo fajny efekt wygładzenia twarzy,już po pierwszym zastosowaniu. 
Działa także przeciwstarzeniowo,co jest jej zdecydowanym plusem dla każdej kobietki.
Polubiłam się z nią,dlatego mogę Wam ją polecić .
Testowałam także malutki spray do włosów.
Spray ten jest przeznaczony dla osób mających problem z łysieniem plackowatym,a także dla każdego kto chce wzmocnić swoje włosy i zacząć właśnie od cebulek.
Spray ten staram się psikać w skórę głowy.
Ma za zadanie zwiększyć ilość mieszków włosowych ,poprawić wygląd włosów, dodać elastyczności i blasku. 
Dodatkowo oczyszcza z sebum i silikonów .
Kosmetyki znajdziecie  tutaj :
Maska ---> KLIK
Spray ---> KLIK





22 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tych kosmetykach. Case bardzo mi się podoba, ostatnio coraz więcej ich kupuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale ten spray mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, bardzo mi sie podoba obudowa! Musze sobie kupic jakas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście maja spory wybór etui i to ślicznych :)
    Pierwszy raz słyszę o tej marce kosmetycznej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kosmetyki, ciekawi mnie ten spray do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam kiedyś cas'a z identycznym wzorem! Nie słyszałam natomiast o tej marce. Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te książki chciałabym mieć dosłownie wszystkie części :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tej maski. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tą maską ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nigdy o tej marce. Świetne jest to etui:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne jest te etui. Ja akurat przywiazalam się do mojego z Star wars

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tej maski :) Etui mi się też podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe etui. :) Marki i tych kosmetyków nie znam, myślę, że byłoby miło, jakbyś napisała recenzję i parę słów o tej firmie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Etui jest super a ta książkę też bardzo lubię :)

    Kochana zapraszam Cię do wzajemnej obserwacji, po tym jak blogger wprowadził zmiany i ucina możliwości oraz zasięgi tylko tak możemy pomagać sobie nawzajem :)
    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/03/everyday-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super etui na telefon :) kosmetyków nie znam ciekawa jestem tej maseczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń