czwartek, 14 listopada 2019

227. Bonprix!
Hej kochani,dawno nie było żadnego nowego postu,ale wreszcie jest!

Mam Wam do pokazania moje nowości.
Pierwszą rzeczą jest szal, idealny na teraz.
Solidny,wzorzysty z frędzlami.
Kolory pasują świetnie do pogody za oknem,coś czuję że nie będę się z nim teraz rozstawać :)
Kolejną rzeczą jest kurteczka,czarna z kożuszkiem.
Jest bardzo cieplutka,od wewnątrz bardzo grzeje.
Jest w moim ulubionym kolorze,czyli czarnym,do wszystkiego pasuje.
Jest bardzo dobrze wykonana,bardzo bardzo polecam,Jeśli szukacie czegoś ciepłego na jesień!
Ostatnią już rzeczą są botki.
Botki na niskim obcasie,mają zaledwie 7cm ale dzięki temu mogę przejść w nich km!
Dosłownie!
Posiadają małą stawkę,w zwierzęcym motywie,bardzo modnym w tym sezonie,zobaczcie jak połączyłam ciuszki w stylizacjach.

Linki do ubrań:
Szal --->> KLIK
Kurteczka --->> KLIK
Botki --->> KLIK






14 komentarzy:

  1. Genialna stylizacja 😍
    Super wyglądasz 😍
    Poklikałam jakby co 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich botków chyba teraz jest co raz więcej. Klasyczny materiał łączony ze skórami albo innymi wzorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna całość kurteczka botki i szal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatyczne zdjęcia; bardzo mi się podobają! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne propozycje. BArdzo podoba mi się szal i buty

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very cute style I love it the boots
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja. Kurtka i botki świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta kurtka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń