środa, 5 lutego 2020

232. Femmeluxefinery!

Hej kochani, dzisiaj mam Wam do pokazania kolejne nowości od femmeluxefinery.
Po raz kolejny miałam przyjemność wybrać sobie nowości.
Siłę posiada szeroki asortyment jest chodzi o ubrania,dodatki,buty.
Tym razem zdecydowałam się na 4 pary spodni.
Pierwsze z nich to woskowane legginsy,niestety są na mnie za duże. Samo wykonanie jest bardzo dobre, mają śliczny połysk i wysoki stan.
Kolejna para to spodnie w kratkę. Barszo mi sie podobają,są idealne do eleganckich stylizacji! Posiadają dodatkowo pasek do przewiązania i kieszenie. Są super wygodne!
Czarne spodnie w wężowy wzór to mój ulubieniec! Nie czuje że je noszę,mają przyjemny materiał,będą super na lato. Można je łączyć z różnymi stylizacjami. Ich zaletą również jest wysoki stan,który uwielbiam!
Iii na koniec juz ostatnia perełka - czyli dżinsowe spodnie z dziurami! Materiał To denim, są super elastyczne, mają wysoki stan,super układają się na tyłku,ciemny dżins bardzo ładnie wyglądają, polecam je Wam!
Legginsy Woskowane ----> Femmeluxefinery
Spodnie w kratkę -----> Femmeluxefinery 
Spodnie w wężowy wzór ------> Femmeluxefinery 
Dżinsy ------> Femmeluxefinery 


Spodnie ----> Femmeluxefinery 
Obcisłe sukienki ----> Femmeluxefinery 
Body ----> Femmeluxefinery 
Dżinsy ---> Femmeluxefinery 










26 komentarzy:

  1. Szkoda że te woskowane legginsy są za duże-dobrze że reszta spodni ,rozmiarowo jest ok 🙂
    Bardzo fajne zamówienie 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ciuchy. Masz rewelacyjną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze woskowane spodnie nie pasują bo uwielbiam takie :) ale pozostałe tez sa fajne super na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te spodnie ja wole cos luzniejszego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne spodnie ale nie na moją figurę. Chociaż na Tobie wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wszystkie spodnie które u nich zamówiłam były na mnie za duże :(
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te jeansy i spodnie w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się spodnie w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię kraty, ale o dziwo najbardziej mi się podobają właśnie te spodnie, może dlatego, że na Tobie, a nie na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje! Według mnie te spodnie w kratę są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne te spodnie zwłaszcza dwie pierwsze propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie w kratę prezentują sie elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja czekam na zamówienie od nich:)

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie w kratę chętnie bym przygarnęła :) nie lubię spodni imitujących skórę czy takich połyskujących

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie w kratę są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa, spodnie w krate są mega, pasowałyby do mojego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te jeansy i spodnie w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze kupić jakieś nowe dziurawe jeansy na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te spodnie w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądają spodnie w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń