środa, 5 sierpnia 2020

234. Femmeluxefinery!

234. Femmeluxefinery!
Hej kochani,dzisiaj pokaże Wam kolejne nowości.
Sklep Femmeluxefinery posiada ogromny asortyment ubrań,zobaczcie co tym razem wybrałam!
Zdecydowałam się na dwa komplety o tym samym kroju. 
Jaden w kolorze brzoskwini A drugi szary.
Są to luźne spodnie z bluzką o krótszym kroju.
Materiał jest świetny,bardzo przyjemny i super się noszą.
Te komplety idealnie nadają się ma elegancko jak i można je łączyć z luźnymi stylizacjami.
Wybrałam także top z bufiastymi rękawkami, jest on zawiazywany na dekolcie. 
Do spodni z wysokim stanem wygląda całkiem fajnie. 
Ostatnią już rzeczą jest niebieski dres.
Uwielbiam dresy z tej strony,są mega wygodne,super na codzień.
Kolor jest przepiękny!










17 komentarzy:

  1. Świetny dres. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow. Te dresy są idealne dla Twojej stylizacji! Noś, noś, noś!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten niebieski komplet mi się najbardziej podoba 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. modne są teraz te ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najfajniejsze te dresy szare:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne rzeczy zamówiłaś. ;) Szare dresy bardzo ładnie się prezentują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ten ostatni strasznie prześwituje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi komplecik dresiku ze zdjęcia mi się najbardziej spodobał :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te dresy są rewelacyjne! Mega kobiece! Można w nich śmigać nie tylko po domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. We wszystkim wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te komplety są świetne, bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na przesyłeczke swoja, ciekawa jetsem jak bede wyglądać Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. dresików komplet niebieski śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten niebieski dresik choć ja pewnie wybrałabym standardowo szary 😜

    OdpowiedzUsuń