środa, 18 grudnia 2019

229. Femmeluxefinery!
Hej kochani!
Dziś mam Wam do pokazania nowości, które do mnie przyszły w ostatnim czasie.
Będą to ubrania,które pochodzą ze strony internetowej femmeluxury.
Jest to sklep z odzieżą damską,znajdziecie tam mnóstwo sukienek,płaszczy ,swetrów,ubrania się eleganckie,z klasą jak i coś na luzie.
Ja zdecydowałam się na ubrania w kolorze czarnym,jest to zdecydowanie mój ulubiony kolor,fajnie sprawdza się jako baza do ciekawych stylizacji.
Zamówiłam ubrania w rozmiarze 6 to xs.
Paczka dotarła do mnie bardzo szybko,spodziewałam się jej tuż przed samymi świętami,a ona już u mnie jest! Pozytywne zaskoczenie!
Wybrałam czarną sukienkę,ma cieplejszy materiał,jest w prążek,czarna z paskiem w talii.
Ma dekolt w serek,wygląda obłędnie! 
Idealna na święta,zobaczcie sami.
Drugą rzeczą jest bluzeczka w której jestem zakochana! Dosłownie!
To czarne body z bufkami,które w tym sezonie królują w sieciówkach.
Ma mily materiał,pięknie leży.
Rozmiar xs jak najbardziej trafiony.
Kolejną rzeczą jest body na szelkach.
Ma cekiny,przez co idealnie sprawdzi się ma różnego rodzaju imprezach,pod marynarkę czy kurtkę albo w sezonie letnim.
Bardzo wygodne,jakość bardzo dobra.
Ostatnie to body czarne z pólgolfem niestety nie trafiłam z rozmiarem,a szkoda.
Golfik ma świetny materiał,elastyczne.
Rozmiar xs wypada jako xxs.
Ale samo body jest piekne!


Znacie ten sklep? 
Top,body femmeluxefinery 
Kombinezon femmeluxefinery
Sukienki femmeluxefinery 


SUKIENKA - femmeluxefinery

BLUZKA Z BUFKAMI - femmeluxefinery 

BODY Z CEKINAMI - femmeluxefinery 

BODY GOLFIK - femmeluxefinery











13 komentarzy: