czwartek, 26 grudnia 2019

230. Olmed!
Hej kochani,dzisiaj mam Wam do pokazania kolejną już paczkę od drogerii Olmed.
Co znalazłam tym razem w zawartości pudełka? :)
Pierwszą rzeczą jest szampon konopny do włosów marki Pharmazis.
Ma za zadanie złagodzić podrażnienia,dać ukojenie.Wskazany do skory suchej i wrażliwej. Włosy fajnie się po nim układają, nie obciąża ich. Idealny na mojej skóry,ponieważ łagodzi również swędząca skórę. Totalnie mój ulubieniec!
Kolejną rzeczą są tabletki do Włosów,napewno się przydadzą,ponieważ teraz moje włosy w okresie zimowym wypadają,są przesuszone i osłabione.
Tabletki mają za zadanie dodać im blasku oraz je wzmocnić.
Również w paczce był płyn do prania o zapachu lawendy,coś wspaniałego! Z mydłem bio roslinnym,bez enzymów.
Do tkanin białych i kolorowych,napewno się przyda.
Tampony marki masmi,również się przydadzą. Pierwszy raz testuję tą markę.
Krem marki ziaja do rąk, mój codzienny niezbędnik w tym okresie. Nawilżający Krem do rąk o zapachu truskawki ,uwielbiam!
Totalna nowość dla mnie to plastry antycellulitowe,mają wspomagać redukcję cellulitu i tkanki oraz poprawiać wygląd,ciekawa jestem jak się spiszą!
Testuję także kredkę do ust marki lavera.
Jest to mój kolor,barszo dobrze się w nim czuje. Kredka nawilża na długo usta i ich nie wysusza co jest zdecydowanym plusem.
Ostatnią już rzeczą jest próbka pasty curaprox, dużo słyszałam o tej marce,zobaczę się sprawdzi.
Otrzymałam również sporo próbek,uwielbiam testować nowości także bardzo się cieszę!
Znacie jakieś kosmetyki z tych które pokazałam?
Znacie Drogerie Olmed?
Znajdziecie tam wszystko czego potrzebujecie do pielęgnacji twarzy,ciała,do makijażu,higieny, zachęcam do zajrzenia. 
Szampon ---> KLIK
Tabletki ---> KLIK
Płyn ---> KLIK
Tampony ----> KLIK
Krem do rąk ---> KLIK
Plastry ---> KLIK
Kredka do ust ---> KLIK
Pasta ---> KLIK












18 komentarzy:

  1. Dużo nowości jak dla mni, których nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie znam żadnego z tych kosmetyków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za cudowności? Nie znam drogerii. Życzę przyjemnego testowania :) I już teraz Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A tych kosmetyków nie znam, kojarzę Ziaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zawartość paczki. Ten suplement na włosy stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna paczucha, chociaz na cellulit najlepsze sa ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed świętami otrzymałam cudowną paczuszkę od Olmed! <3
    Myślę, że różnorodność produktów każdemu pozwali wyodrębnić swoją linię pielęgnacji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna paczuszka, teraz będzie co testować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi :) great post!
    Would you like to follow each other?
    Fifty Shades Fashion Blog

    Happy 2020..!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten krem do rąk :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię szampony z pompką. Są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa paczuszka, powiem szczerze że po trochu każda rzecz mnie zainteresowała, bo prędzej czy później będzie mi potrzebna :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten szampon do włosów mnie zaciekawil. Często testuje różne szampony bo czesto drażnią mi głowe a ten chyba jest akurat dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Świetna paczka, dużo różności a przy tym fajnych produktów :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń