poniedziałek, 13 stycznia 2020

231. Femmeluxefinery!

Hej kochani!
Dziś mam Wam do pokazania kolejne nowości ze sklepu femmeluxefinery.
Sklep ma ciekawy asortyment,głównie moją uwagę tym razem przyciągły sukienki, które wybrałam.

Jako pierwszą pokaże Wam białą sukienkę, która w pasie ma pas. Ma mięciutki materiał,jest to rozmiar S/M. 
Jest cieplutka i idealna na teraz. 
SUKIENKA ----- Femmeluxefinery


Dalej mam sukienkę midi,ma cudowny kolorek! Jest to odcień rudości. 
Posiada śliczny dekolt w serek,prążkowany materiał, idealnie nada się do ciężkich butów i skórzanej kurtki!
Robię naprawdę duże wrażenie!
SUKIENKA ---- Femmeluxefinery


Ostatnią sukienką,jest sukienka w połączeniu z golfem,jest to mój ulubieniec zamówienia!
Jest super ciepła,ma śliczny odcień.
Ubrana z paskiem tworzy naprawdę super stylizację!
SUKIENKA ----- Femmeluxefinery


Na koniec bluzeczka,jest to cropp top,idealny do spodni z wysokim stanem.
Ma śliczny kolor i prążkowany materiał.
BLUZKA ----- Femmeluxefinery



Topy  --- Femmeluxefinery 

Legginsy --- Femmeluxefinery 

Cropp topy --- Femmeluxefinery 

Drees --- Femmeluxefinery 











22 komentarze:

  1. Ta druga zdecydowanie najfajniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Szara sukienka sweterowa wymiata

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ostatni sweter podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne! szczególnie szary golf!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo mi się podoba :) Szczególnie ta brązowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Białą sukienka jest świetna, najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne ubrania. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne ciuszki, ale ta sukienka w prążki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka w odcieniach rudości jest świetna!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. ruda sukienka midi ❤ super jest

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobała mi się szara sukienka w połączeniu z golfem :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, I follow you on gfc # 436 , follow back?

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! wszystko mi się na maksa podoba! ale ta druga sukienka, jest seksi na maksa - sztos :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sklepu nie znam niestety a Twoje zakupy fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sklepu nie znam, ale bardzo lubię takie sweterkowe sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Crop i dłuższa sukienka mają śliczny kolor, we wszystkim wygladasz super! :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wszystkie stylizacje mi się podobają, ale kilka jest naprawdę fajnych :)

    OdpowiedzUsuń