środa, 27 grudnia 2017

168. Grinday/White Glo!
Heej kochani jak tam po świętach? Dzisiaj pokaże Wam tabletki od Grinday,jest to sklep ,w którym możecie znaleźć różne suplementy diety : na pamięć i koncentrację,na włosy,skórę i paznokcie oraz termogeniczny spalacz tłuszczu.Ja wybrałam oczywiście ten wspomagający włosy,skórę i paznokcie. W opakowaniu znajduje się aż 60 kapsułek,z tym że w ciągu dnia zalecane są dwie do spożycia.Należy je popić ok.300 ml wody. Przechowywać w suchym pomieszczeniu,najlepiej spożywać po lub w trakcie posiłku. Po przetestowaniu tabletek na pewno zauważyłam,że moje paznokcie stały się mocniejsze i mniej się łamią. Jeśli chodzi o włosy,to wypadają dalej ale już znacznie mniejsza ich ilość,więc jestem zadowolona! Włosy stały się bardziej błyszczące,tabletki mają za zadanie również wspomagać wzrost włosów. Tabletki opóźnią także proces starzenia się skóry.Jedna tabletka ,a działa na tak wiele.Zawiera w sobie; ekstrakt ze skrzypu polnego,siarkę organiczną,ekstrakt z bambusa,ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej,witaminę C,witaminę E oraz cynk,miedź i biotynę.
Tabletki znajdziecie tutaj --> KLIK




Pokaże Wam jeszcze pasty do zębów pochodzące ze sklepu White Glo. Są to pasty,które w opakowaniu posiadają jeszcze szczoteczkę do zębów. Pierwsza z nich to
2in1 with Mouthwash -- jest to pasta wybielająca z płynem do płukania ust. Zapewnia długotrwałe odświeżenie dzięki płynowi. Płyn podczas szczotkowania zębów rozprasza się wewnątrz jamy ustnej i dochodzi do miejsc trudno dostępnych,dzięki czemu niweluje bakterie. Eliminuje żółknięcie i wybiela szkliwo zębów. KLIK
Kolejna to pasta również wybielająca zęby ale z aktywnym węglem dla osób z wrażliwymi zębami i dziąsłami.Usuwa ona głębokie przebarwienia,przywraca biel szkliwa,zabija bakterie i daje długotrwały świeży oddech.Również w tym opakowaniu znajdowała się dodatkowo szczoteczka. KLIK
Następna to pasta przeznaczona dla osób często pijących kawę bądź herbatę. Pomaga ona pozbyć się przebarwień,które powstają na zębach od picia kawy. Pasta zawiera w sobie fluor sodu. KLIK
Kolejna pasta to pasta wybielająca bez fluorku. Pasta oparta jest na naturalnych ziołach i minerałach.Nie zwiera żadnych chemikaliów.Używana regularnie wyeliminuje plany,a także wybieli szkliwo. KLIK
Pasta professional choice,to oryginalna formuła dla aktorów i modelek,została ona uznana za najbardziej skuteczną pastę przez badania konsumenckie oraz największą organizację lekarsko -dentystyczną na świecie.Przy regularnym stosowaniu pomaga przywrócić biel zębom. KLIK
Już ostatnia to pasta przeznaczona dla osób palących papierosy. Usuwa nalot oraz chroni szkliwo. Usuwa plamy tytoniu i eliminuje nieprzyjemny zapach.Zawiera specjalne cząsteczki,które pomagają usunąc żółkniecie. KLIK
Również dostałam dwie małe wersję pasty White Glo Professional Choice oraz tej przeznaczonej dla osób regularnie pijących herbatę,kawę .
Mam także płyn do płukania jamy ustnej,zapewnia on długotrwały świeży oddech,pomaga pozbyć się zanieczyszczeń z zębów.KLIK














17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tą firmę jest bardzo fajna ;-]

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę bliżej zapoznać się z produktami tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki niestety, a bardzo mnie zaciekawiłaś! :D

    zapraszam do mnie na bloga, właśnie pojawił się nowy wpis! :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie napalm nic z tej firmy. Czas to zmienić;)

    Zapraszam do siebie na nowy post
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawią mnie :) ja testuję aktualnie pasty firmy blanx:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem efektów po użyciu tych past do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te tabletki to coś dla mnie, bo moje włosy nie dość, że mszczą się za te wszystkie lata farbowania i katowania prostownicą, to teraz po ciąży, lecą jak oszalałe, więc z chęcią bym wypróbowała :)


    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego sylwestra kochana :):*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne nowości, zainteresowałaś mnie tymi tabletkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chetnie zapoznam sie z marka blizej

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam naturalne pasty, na pewno kiedyś i te wypróbuję :)
    Obserwuję i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. What a wonderful review! Amazing products
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. no proszę le nowości, miłego zużywania ich:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że nie mog sobie pomoc a raczej swoim włosom :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne produkty :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/sztruksowa-kurtka-w-liliowym-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń