wtorek, 2 stycznia 2018

169. Zaful/Jessup beauty!
Heej kochani dzisiaj pokaże Wam przepiękne pędzelki od Jessup beauty,mają oni ogromny wybór jeśli chodzi o pędzle.Idealne do stworzenia makijażu,ja wybrałam zestaw pędzelków,w którym znalazło się aż 15 pędzelków do pudru,do konturowania twarzy do cieni wszystkie,te które są potrzebne. Są przemiłe w dotyku,ich włosie nie jest sztywne. Jeśli chodzi o sam wygląd wyglądają bardzo ładnie zobaczcie sami: 
Pędzelki --> KLIK







Mam Wam jeszcze do pokazania śliczną zamszową kurteczkę,która będzie idealna ale dopiero na wiosnę. Jest to zamszowa ramoneska z zamkami na rękawach,zamsz jest miły w dotyku,fajnie się układa i nie jest sztywna. Zamówiłam także pasek,widoczny na zdjęciu jest przepiękny, zobaczcie sami . Prosiłabym również o poklikanie w linki będę wdzięczna! :)




Pasek --> KLIK
Kurtka --> KLIK
Sklep Zaful --> KLIK



24 komentarze:

  1. Śliczna ta kurtka! :D Świetnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kurtka faktycznoie super.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pędzle! i kurteczka też super :)

    zapraszam również do mnie na bloga, właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. PĘDZLE wyglądają niezwykle interesująco - sama chętnie widziałabym je na swojej TOALETCE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka świetna! :)
    Super komponuje się z białymi spodniami.

    Zapraszam na nowy post z Sylwestra :-) Pozdrawiam serdecznie.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta kurteczka 😍💞
    Szczęśliwego Nowego Roku 😘🎉🎊🎆
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy, mam od nich pędzelki i jak dla mne są bardzo dobre ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fioletowe pędzle? Pierwsze widzę, ale jestem zachwycona!! ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo dobrego słyszę o tych pędzlach. ;))
    Piękna kurteczka.<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle pięknie się prezentują. :) Kurteczka Ci pasuje. :)
    Poklikałam: $27.9, $5.96,

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh very cute brushes darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzelki wyglądają rewelacyjnie ;) No i słyszałam, że Jessup robi całkiem porządne puchacze ;)
    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te pędzelki do makijażu

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle są boskie:) mam taką samą kurtkę:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzelki fajnie, choć dla mnie kompletnie nieprzydatne. Kurteczka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle wyglądają naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Ta kurtka jest naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń