wtorek, 23 stycznia 2018

173. Pan Pomidor!
Heej kochani,dzisiaj wpis o sklepie,na który ostatnio się natknęłam.Znajdziecie u nich zdrowe posiłki,czasem jesteśmy zabiegani,nie mamy czasu na przygotowanie czegoś wartościowego,dlatego warto mieć w lodówce właśnie takie produkty,które możemy szybko odgrzać i zjeść ale zdrowo! Produkty u Pana Pomidora są bez konserwantów,są to również produkty wegańskie. Są zdrowe i smaczne. Znajdziecie u nich zupy kremy,zupy tradycyjne,zupy świata,sałatki i sosy. 
Mam Wam do pokazania zupy świata,a mianowicie będą to zupy z : 
-- > Mlekiem kokosowym i żółtym curry
-->  Quinoą batatem i kolendrą
--> Ciecierzycą i curry madras
Pierwsza z nich to ta żółta z mlekiem kokosowym,byłam bardzo ciekawa jej smaku, jak sprawdzi się to zestawienie i jest idealna. Jest to moja ulubiona zupka z tych wszystkich. Zupka jest zapakowana w plastikowe opakowanie o wartości 400g,co najważniejsze jest bardzo syta, konsystencja jest wodnista. Jest bardzo łatwa w przygotowaniu bo wystarczy wstawić ją do mikrofalówki na 4 minuty i można zajadać. Jeśli chodzi o składniki to jest to : woda, mleko kokosowe 22,5% , ekstrakt z orzecha kokosowego 60% cebula,ziemniaki,pieczarki,marchew,cukinia past curry oraz przyprawy. 
Kolejna to ta z batatem,uwielbiam batata więc zupa również mi posmakowała. Ma ona bardziej lejącą się konsystencję, przez co też jest mniej syta,ale w smaku jest przepyszna. Jest bardzo dobrze przyprawiona, główne składniki to : woda,pomidory,marchew,quino 5,6%, bataty 4,5%, cebula,soczewica czerwona,ciecierzyca,seler naciowy ,daktyle, koncentrat pomidorowy i przyprawy. 
Ostatnia już to ta z ciecierzycą troszkę podobna w składzie to poprzedniej ale bez batata. Również mi posmakowała,ponieważ uwielbiam takie zmiksowane zupki, w jej składzie znajdziemy : wodę,ciecierzycę 21%, pomidory,cebulę, ziemniaki, sos sojowy,koncentrat pomidorowy. 
Zapomniałam dodać,że zupki należy przechowywać w chłodnym pomieszczeniu,najlepiej w lodówce :)

Zupki te są idealnym rozwiązaniem dla osób,które lubią dobrze i smacznie zjeść ale też i zdrowo! 

Pan Pomidor -- > KLIK











22 komentarze:

  1. Super! Zdecydowanie są to moje smaki :D Do pracy byłyby idealne :D Na szybko do mikrofali i mamy obiad :D W domu niestety nie posiadam mikrofalówki ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa smaków, chętnie bym wypróbowała^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nazwy produktów, jak i samego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenia smakowe, gdzieś już widziałam te zupki, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe :) idealne aby zabrać ze sobą do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna opcja do pracy lub gdy nie mamy czasu czegoś ugotować. Smaki wydają się bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tego typu produkty, lecz ta firma niestety nie przypadła mi w smaku. Wolę zupy firmy Marwit (i to nie reklama). Po prostu są lepiej doprawione według mnie i mojego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiły mnie smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmmm bardzo ciekawe są mnie by jeszcze ich skład interesował :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak smakują, nigdy nie słyszałam o tej marce, ale bardzo smacznie się zapowiada ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe smaki ale raczej nie dla mnie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę muszę przyznać, że nigdy nie slyszalam o tym sklepie, ale sama ostatnimi czasy jakoś malo mam czasu na gotowanie, a jestem na diecie po ciąży, wiec z chęcią wypróbowalabym tego jedzonka- zwłaszcza kremów, bo uwielbiam <3

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadłam jedną zupę tej marki i wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiła. Może przedstawiane przez Ciebie smaki przypadłyby mi bardziej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jadłam kiedyś zupę z posmakiem kokosa i wiem, że nigdy więcej nie spróbuję czegoś podobnego, bo była okropna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie próbowałam,ale smaki ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń