piątek, 12 stycznia 2018

171. Girlmerry/iLogoTech!
Heej kochani w dzisiejszym poście pokażę Wam przepiękne sukienki ze strony Girlmerry, wybór sukienek jest tam ogromny: długie,krótkie bardziej eleganckie jak i mniej na każdą okazję. Zobaczcie,które mi wpadły w oko i napiszcie co o nich sądzicie,jestem bardzo ciekawa! :)






1. KLIK
2.KLIK
3.KLIK
4.KLIK


Mam Wam jeszcze do pokazania powerbanka,który pochodzi ze sklepu iLogoTech. Jest to niemiecki sklep,w którym znajdziecie mnóstwo powerbanków. Ja zdecydowałam się na wiekszego powerbanka z lustereczkiem w środku, dodatkowo świeci się na niebiesko,ale jego główną funkcją jest oczywiście naładować nasz telefon. W opakowaniu znajdowała się także instrukcja,opakowanie oraz trzy rodzaje wtyczek do tableta,iphona oraz innych telefonów. Jestem bardzo zadowolona z niego,świetnie się sprawdza,gdy mam gdzieś wyjść z domu,a akurat nie mam naładowanego telefonu.
Znajdziecie go tutaj --> KLIK









27 komentarzy:

  1. Super Powerbank, ale sukienki nie moja bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza sukienka bardzo ładna ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki supi powerbank!
    Sukienki ładnie prezentują się na zdjęciach jednak niezbyt przypadły mi do gustu.

    https://princessloretta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sukienki! :D Szkoda, że nie mam figury do nich :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Siostra ma taki powerbank ;) Fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienki piękne :) a powerbank ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza super. A power bank musze mieć#

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sukienki wybrałaś ale zdecydowanie powerbank wygrywa.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj żebym ja jeszcze miała taką figurę do tych sukienek ;p piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki cudowne, bardzo piękne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne sukienki, chociaż nie wiem, czy sama bym takie założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że nie kojarzę tego sklepu z sukienkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienki odważne i nie dla każdej :) zdecydowanie na mnie nie :D

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne sukienki ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkieeee są cudowneee :))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne sukienki! a to lusterko to mega gadżet! :)

    http://by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powerbank cudo. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te cienie wyglądają naprawdę fajnie! Chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń