piątek, 26 stycznia 2018

174.E-naturalnie/ Pablo Color!
Heej kochani mam dzis Wam do pokazania maseczki do twarzy pochodzące ze sklepu e-naturalnie,gdzie znajdziecie kosmetyki,które same możecie zrobić,uważam że to świetny pomysł.
Pierwszą rzeczą,jaką Wam pokaże będzie Peeling enzymatyczny,nigdy wcześniej takiego nie stosowałam.Znajduje się on w małym opakowaniu,zawiera 30g i jest on w proszku. Jest z Ananasa i Papayi. Peeling jest bardzo łatwy w zrobieniu wystarczy proszek wymieszać z letnią wodą do momentu uzyskania jednolitej masy.Peeling nakładam na twarz,ale można także na całe ciało. Twarz po nim jest cudownie ożywiona i gładka. Delikatnie złuszcza naskórek nie powodując żadnych podrażnien. Stał się ostatnio moim ulubieńcem numer jeden! 
Kolejnym.produktem jest maska algowa,również w proszku,należy proszek wymieszać z wodą mineralna zwykłą lub gazowaną i nałożyć na twarz. Po 15minutach się jej pozbywamy, a twarz jest po niej gladziutka i mieciutka,naprawdę.Nawilża i łagodzi podrażnienia, zawiera jagody,owies i acerolę. 
Dalej będzie to maseczka do twarzy w saszetce,jest ona z zieloną herbatą,żeń- szeniem  i ziarnami kakaowca. Działa przewstarzeniowo,regenerująco,antycellulitowo,bakteriobójczo oraz nawilżająco. Zawiera witaminy A,E z grupy B. Idealna dla skóry wrażliwej ,u mnie sprawdziła się świetnie już po pierwszym użyciu.
Ostatnia to maseczka ,którą również wystarczy zmieszać z wodą do uzyskania zbitej konsystencji i nałożyć na twarz.Jest to maska algowa,która ma za zadnie uzdrawiać. Jest ona z morwy białej,owoców acai,porzeczki oraz jagód.Efektem po niej jest gładka skóra i zregenerowana.
Peeling enzymatyczny --> KLIK
Maska algowa --> KLIK
Maska z zieloną herbatą --> KLIK
Maska z jagodami --> KLIK





Mam Wam również do pokazania przecudowne lakiery do paznokci od Pablo Color, możecie spotkać się z tą marką w sklepach,mają oni ogromny wybór wśród lakierów do paznokci tych zwykłych ale także tych z efektem żelu na paznokciach,mają także odżywki wzmacniające i topy,które zobaczycie w kolejnych postach,dzisiaj pokaże Wam jak prezentują się na paznokciach i jak wielki wybór jest w kolorach. Jestem nimi zachwycona! :)
Pablo Color --> KLIK















28 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się kolorki tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory lakierów :-]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory lakierów 😍☺
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Beż i fiolet bardzo mi się podobają,jednak ja wolę hybrydy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 3 marmurkowe lakiery Pablo Color ;) Są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery bardzo mi się podobaja

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery mnie urzekły :)
    Zapraszam na konkurs na naszym blogu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorów faktycznie od groma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporą masz kolekcję tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe maseczki ;) chociaż przyznam, że nie przepadam za takimi "do zrobienia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolory lakierow ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory lakierów! Zaciekawił mnie ten peeling, z chęcią go wypróbuję :)
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam lakiery tej marki w sklepie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczki bardzo mnie zainteresowały. Opakowanie starcza tylko na 1 użycie jak rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie znam, ale lakiery mają bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tych produktów :)
    blog | YouTube

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory lakierów, jednak firmy nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakiery maja super kolorki ;) buziaki kochana, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się prezentują te maseczki. Ciekawe, czy u mnie by się sprawdziły 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakiery mają fajne kolory - szczególnie ten cielisty róż, beż i zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię utwory tego piosenkarza, więc pewnie książka też by mnie choć trochę zaciekawiła :). O naprawdę dobre biografie jednak trudno... Z lakierów się ostatnio obkupiłam, ale z Golden Rose, z ich serii Rich Color i Metals :) <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak mi brakuje Polski i Rossmana :(

    OdpowiedzUsuń