niedziela, 7 stycznia 2018

170. Solvea/Cocoa Locks!
Heej kochani dzisiaj opowiem Wam o kosmetykach do twarzy od Solvea. Będą to trzy produkty : silnie nawilżające serum,intensywnie odbudowujący krem na noc oraz silnie nawilżający balsam do ciała. 
Najbardziej spodobało mi się serum,ponieważ moja cera w okresie zimowym jest bardzo sucha,potrzebowałam więc czegoś co przywróci jej gładkość i odpowiednie nawilżenie. Serum to bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając klejącej twarzy. Serum nakładałam codziennie wieczorem na oczyszczoną twarz,szyję i dekolt. Serum to najlepiej nakładać kolistymi ruchami, twarz staje się bardziej rozświetlona. Serum to jest bardzo wydajne,wystarczy kilka kropel na rozprowadzenie po całej twarzy,a sam zapach jest delikatny. Zdecydowanie polecam :)
Kolejnym kosmetykiem jest krem również przeznaczony do cery przesuszonej i odwodnionej. Krem szybko się wchłania. Krem zawiera TRI - molecule HYALURON ACID ,który ma za zadanie dogłębnie nawilżyć ,a także PryncipHyal SIGNAL10 ,który powoduje turbo nawilżenie i uelastycznienie skóry i HA-Tetr Aqua Film 4D ,który poprawia bariery lipidowe i chroni przed utratą wody, twarz po nim jest bardzo fajnie orzeźwiona :)
Na koniec balsam do ciała, idealnie nawilżył moje ciało szczególnie w tym okresie, zapach ma bardzo przyjemny, fajnie się rozprowadza po całym ciele. Używają go codziennie po kąpieli moja skóra szybko powróciła do stanu idealnego nawilżenia i regeneracji. 





Pokażę Wam również Cocoa Locks przepyszny koktajl na porost włosów, ma świetne działania, pijąc je codziennie regularnie wieczorem efekty są naprawdę duże. Włosy oprócz tego,że szybciej rosną stają się bardziej mocniejsze i błyszczące. Poradzi sobie z takimi problemami jak łamiące się włosy,wzmocni je! Jest także napojem w 100% naturalnym,idealne dla wegetarianów.
Cocoa Locks --> KLIK 


20 komentarzy:

  1. Też przydałaby mi się taka seria nawilżająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej firmie, ale nigdy nic z niej nie miałam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe są te produkty. Może warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów, ale zaciekawiły mnie. Moja skóra zwłaszcza zimą to także tragedia :( Póki co testuje inne produkty, które póki, co się spisują.
    A jaki jest koktajl w smaku, dobry? :)
    Piękne włoski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w trakcie testowanie cooca, zobaczymy czy zdziała faktycznie cuda

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo coś czuję że to pordukt właśnie dla mnie. Zaciekawiłaś mnie..


    Claudia, xx
    https://thewhiteprint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tych produktach, ale wydają się być godne przetestowania! :)

    Zapraszam do mnie
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  8. W jednym z boxow mialam serum solvea. Jest bardzo przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  9. przydałby mi się solidny krem nawilżający:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się Twój blog :)
    zapraszam do wspólnej obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń
  12. product look helpfull dear love to try it,thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompletnie nieznane mi produkty :) Ale jakoś mnie nie skusiły

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tych produktów, ciekawe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze słyszę o tej firmie ;) ten koktajl na porost włosów brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mam lubi linie liftingująca Solvea :)

    OdpowiedzUsuń