piątek, 19 stycznia 2018

172/ My toffee/ Cgidfashion/ Quiskin!
Heej kochani dzisiaj pokażę Wam przepiękną bransoletkę od My Toffe,jest to sklep,w którym znajdziecie mnóstwo bransoletek z kamieni,z drewna,ze sznurka każdy znajdzie coś dla siebie. Ja wybrałam czarną bransoletkę z kamyczkami z małym cukiereczkiem My Toffee. Jest ona zrobiona z naturalnych kamieni półszlachetnych.Natomiast zawieszka cukiereczek jest ze stali chirurgicznej - antyalergiczna. Zobaczcie jaka jest piękna : 




Znajdziecie ją tutaj --> KLIK
Sklep --> KLIK

Pokażę Wam jeszcze rękawiczkę,którą wystarczy nałożyć na dłoń i za pomocą wody zmyć makijaż. Początkowo nie wierzyłam,że ona sobie poradzi z usunięciem całego makijażu,jednak zostałam mile zaskoczona. Jest ona idealna,gdy nie mamy zbyt dużo czasu na zmywanie się. Jeśli chodzi o jej oczyszczanie to nada się do tego szare mydło,które oczyści ślady z tuszu czy podkładu,a dzięki temu produkt znów jest zdatny do użytku, naprawdę Wam polecam,zobaczcie jak wygląda rękawica : 





Dostaniecie ją tutaj --> KLIK


Ostatnie co Wam pokaże będą to okularki,oczywiście zerówki, pochodzą ze sklepu Cgidfashion,gdzie znajdziecie ogromny wybór okularów, okulary zerówki ale również okulary przeciwsłoneczne. Ja zdecydowałam się na dwie pary okularów,są bardzo dobrze wykonane z plastiku,wyglądają bardzo ładnie co sądzicie? :)



Okularki ---> KLIK
Okulary przeciwsłoneczne --> KLIK


22 komentarze:

  1. Ta bransoletka jest prześliczna! *.*

    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka bardzo mi się podoba, sama z chęcią bym taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary wyglądają fantastycznie :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobaja mi sie okularki. A rekawice uzywalam i sobie chwale ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ! Piękna bransoletka <3 Uwielbiam koralikowe bransoletki <3 rękawicy jeszcze nie testowałam, ale korci coraz bardziej ;)
    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bransoletka ale Twoje paznokcie pięknie się prezentują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rękawiczka do zmywania makijażu jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka jest przepiękna :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne okulary, dobrze w nich wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. blansoletka super :D okulary też, jednak ta druga para (cała czarna), średnio mi się podoba. Ładniejsze według mnie są okulary delikatniejsze i subtelniejsze a nie takie mocno rzucające się w oczy, takie jak te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. te zerówki bardzo ładnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja muszę nosić okularów, a niezbyt to lubię:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupki, to nie moje smaki. Bransoletka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta rękawiczka do zmywania makijażu zapowiada się super, sama chętnie bym w taką zainwestowała :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń