wtorek, 17 lipca 2018

196. Cocoa Locks/ Sadza Soap!
Heej kochani,dzisiaj po raz kolejny pokaże Wam kakao na porost włosów,które stosuje już od dłuższego czasu. Efektami jestem zachwycona, kakao znajduje się w przepięknym opakowaniu z zamknięciem,więc nie musimy obawiać się wysuszenia. Kakao spokojnie starcza na miesiąc, ja zawsze daje dwie łyżeczki kakao po czym zalewam albo gorącą wodą albo mlekiem.Smakuje jak zwykłe kakao, a wpływa na włosy. 
Co robi dobrego dla włosów?
--> zmacnia je
--> dodaje blasku
--> przyśpiesza porost
--> regeneruje
Warto wypróbować! 
20% zniżki na hasło : BOBSYOURUNCLE20
KLIK




Mam Wam jeszcze do pokazania produkty pochodzące ze sklepu Sadza Soap.
Jako pierwszy pokaże Wam szampon, jest on w czarnym opakowaniu z żółtymi napisami.
Zawiera węgiel aktywny oraz olej kokosowy.
Jest w 100% naturalny,bez żadnych substancji szkodliwych ani parabenów.
Jest bardzo wydajny,włosy po nim fajnie się układają,są mięciutkie, błyszczące,odżywione.
Słabo się pieni,ale mi kompletnie nie przeszkadza, najważniejsze jest jego działanie.
Produkt jest wegański w 100%,uwielbiam naturalne szampony do włosów!
Mam Wam jeszcze do pokazania peeling do ciała z węglem aktywnym,olejami organicznymi oraz solą morską.
Świetnie mi się sprawdza,regenruje całe ciało,nawilża je, ujędrnia, odżywia.
Jest bardzo wydajne,wystarczy niewielka ilość by rozprowadzić po ciele kolistymi ruchami,poczekać chwile a później zmyć.

Produkty te pochodzą ze śląskiej firmy.

Znacie Sadza Soap? 
KLIK










26 komentarzy:

  1. nie słyszałam wcześniej o tej marce, ciekawe:)

    zapraszam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałąm te kosmetyki przy ostatnim zwiedzaniu kopalni Guido i zastanawiałąm się nad ich zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kosmetyki. Wcześniej o nich nie miałam pojęcia.

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie to kakao :) Czy oprócz porostu włosów wpływa ono na coś jeszcze? Gęstość? Elastyczność? Połysk?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty Sadza Soap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić w końcu to kakao! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam sadza soap. czarne mydlo ekstra

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych produktów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam jedynie wirtualnie, mam na nie ochotę już długo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej marce.. Bardzo zaciekawilo mnie kakao do włosów! Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon wydaje się być bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam o tym kakao na włosy, ale bardzo mnie zainteresowałaś. Sadza Soap też nie znam, a jestem ze Śląska.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zaciekawiło mnie to kakao na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się to etui na telefon

    OdpowiedzUsuń