poniedziałek, 30 lipca 2018

197. Trendmania/ Zdrowe podejście!
Heej kochani dzisiaj mam Wam do pokazania świętego case na mój nowy telefon Samsung Galaxy S 8.
Znalazłam to w sklepie Trendmania.
Jest to sklep,w którym znajdziecie akcesoria do telefonów,obudowy mają naprawdę duży wybór sama nie mogłam się zdecydować .
Etui,które do mnie przyszło jest plastikowe i jest bardzo dobrze wykonane.
Myślę,że napewno posłuży mi długo długo..
Wybrałam marmurkowy wzór z dodatkiem fioletu i bieli. 
Boki case są przezroczyste co wygląda bardzo ładnie. 
Case prezentuje się cudownie,naprawdę polecam Wam zajrzeć na trendmanie,jeśli szukacie ciekawych,niebanalnych akcesorii do telefonów. 
Trendmania--->> KLIK





Mam Wam jeszcze do pokazania kolejną nowość od Zdrowe podejście.
Jest to sklep, o którym już wspomniałam tutaj nie raz,sklep w którym znajdziecie mnóstwo książek o wszelakiej tematyce.
Oprócz książek oferują olejki, mydła ,maści,żele, zdrową żywność,herbaty kawy,środki czystości oraz kosmetyki naturalne. 
Tym razem mam Wam do pokazania książkę "Mit Cellulitu" to nie tłuszcz to powięzi. Ashley Black z Joanną Hunt. 
Dzięki tej książce dowiecie się co to jest cellulit,jak z nim walczyć,poznacie różne metody na poprawę wyglądu skóry oraz masaże na ujedrnienie naszej skóry. 
W książce znalazłam różne ćwiczenia,które zaczęłam wykonywać do mojego codziennego treningu,tak naprawdę to tylko chwila,a  robimy tak wiele dobrego dla ciała. 
Uświadomiłam sobie co to są tak naprawdę powięzi i jak one wypływają na mnie. 
Przeczytałam także wpisy różnych kobiet,na temat ich walki z cellulitem. 
Dowiedziałam się także co jeść,co odżywia powięzi.
Uważam,że ta książka przyda się każdej kobiecie ,chcącej się podjąć walkę. 
Znajdziecie ją tutaj--->> KLIK





20 komentarzy:

  1. podoba mi się etui :)
    a ksiązka niestety nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe etui w moim stylu! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Walka z cellulitem bywa często uciążliwa, coś mi mówi, że ta książka może naprawdę zawierać wiele ciekawych informacji;D Natomiast case jest cudowny, uwielbiam marmurowe wzory!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Indium z bloga Outfitownia

    OdpowiedzUsuń
  4. Case na telefon mega mi się spodobał :) Książka wydaje się ekstra!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zainwestować w case, ale to dopiero po zmianie telefonu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. case bardzo ładny :) a taką książkę warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post my dear. I really like the way your blog looks.
    Following you! Follow back? :)

    Dnevnik Ljepote

    OdpowiedzUsuń
  8. O taka książka na pewno by mi się przydała! :D

    http://karollette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tą książkę z chęcią przeczytam :D Cellulit to mój odwieczny problem.

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna swieczka ciekawa jestem jak pachnie;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Super case...uwielbiam te motywy :)

    OdpowiedzUsuń