sobota, 25 sierpnia 2018

199. Born Pretty Store/ Constance Carroll!
Hej kochani dzisiaj pokaże Wam cudeńka z Born Pretty Store.
Znajdziecie tam mnóstwo dodatków do zdobienia paznokcie,akcesorii,same lakiery,odżywki, kosmetyki do makijażu, pędzle, zajrzyjcie sami.
Ja zdecydowałam się na hybrydowy lakier do paznokci,przyszedł on zapakowany w pudełeczku, o kolorze morelowym,ma fajny pędzelek przez co łatwo można rozprowadzic go na całej płytce paznokcia.Ma troszeczkę leistą konsystencję ale po trzech warstwach prezentuje się naprawdę ładnie na paznokciach! Jestem z niego zadowolona.
Wybrałam także mały pędzelek do nakładania cieni,ma bardzo milutkie włoski i super sie sprawdza,numerek jego to 611.
Ostatnie dwa produkty do pędzelki wysuwane do twarzy,idealne do nakładania pudru, mają przemiłe wlosie i dobrze mi się sprawdzają.
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

Macie 10% znizki na haslo : VBN4H10






Mam Wam jeszcze do pokazania hybrydowe lakiery do paznokci od Constance Carroll.
W tym sklepie możecie znaleźć kosmetyki do makijażu: podklady,pudry,szminki,błyszczyki, palety cieni.
Wybrałam baze do paznokci Pro Base,łatwa w aplikacji pozwala szybko pokryć płytkę paznokcia,jest ona troszeczkę gęsta  w konstystencji, pędzelek idealnie dociera do każdego zakątka paznokcia. Spełniła moje oczekiwania! :)
Wybrałam jeszcze trzy kolorki :
Pierwszy  z nich to 40 jest to cukierkowy róż ,uwielbiam róże dlatego od razu zdecydowałam się na ten. Róż jest bardzo intensywny, wystarczą dwie warstwy by zakryć płytkę paznokcia. 
Lakier na paznokciach wytrwał przez miesiąc,to naprawdę bardzo długo ,ma świetną trwałość.
Kolejny kolorek to 283G jest to lakier z brokatem,który łączy ze sobą kilka kolorów. Na pewno fiolet i biel. Przepięknie się mieni!
Ostatni już kolorek to 319G jest to cudowny lawendowy kolor,podchodzi delikatnie pod róż z brokatem,wygląda genialnie!
Mogę Wam serdecznie polecić te lakiery ze względu na trwałość i duży wybór w kolorach!
KLIK






14 komentarzy:

  1. Piękne kolory lakierów 😍❤
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny odcien tego lakieru z pierwszego zdjecia <3

    ANGELIKA MARTKO BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki ! 283G najbardziej mi się podoba ;) Jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super kolory lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  5. podobaja mi sie te kolroy lakeirow

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne odcienie lakierów do paznokci. Róż nigdy mi się nie nudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny nie jasno różowy kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolory! w letnie dni uwielbiam nosić odcienie różu na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. różowe paznokcie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń