poniedziałek, 10 września 2018

200. Skarpetki.sklep/ Silcatil/ Cocoa Locks!
Heej kochani dzisiaj pokaże Wam swietne skarpetki ze sklepu : skarpetki.sklep.pl
Jest to sklep,w którym znajdziecie stopki oraz długie skarpetki w mnóstwo różnych wzorów!
Wybór jest naprawdę ogromny,nie mogłam się zdecydować,a ponadto rozmiarówka jest pełna.
Ja wybrałam dlugie skarpetki z myślą o jesiennych wieczorach, zdecydowałam się na wzór  z ciasteczkami oraz różowe  w ananasy i skarpetki z piłkarzami.
Znacie ten sklep? :)
Jak Wam się podobają skarpetki?
Znajdziecie je tutaj--> 
Skarpetki 
Skarpetki damskie
Skarpetki męskie
Skarpetki świąteczne





Kolejne produkty jakie Wam pokaże będą do pielęgnacji stóp. Lato dobiega już końca ale jednak mimo to warto zadbać o nasze stopki także jesienią.
Testowałam ostatnio skarperki złuszczające Silacatil,założyłam je na umyte i osuszone ręcznikiem stopy. Na nie założyłam bawełniane ciepłe skarpetki i pozostawiałam je na dwie godziny. Na początku  nie czułam wielkiej różnicy,oprócz tego że stopy były gładziutkie i mięciutkie. Jednak w kolejnych dniach zobaczyłam złuszczającą się skórę,wszelkie zgrubienia znikły i zrogowaciały naskórek,jestem pod wrażeniem działania tych skarpetek,tym bardziej że to efekt to jednym użyciu. Mogę Wam je polecić,jeśli chcecie zmiękczyć swoje stopy i je zregenerować.
Również testowałam krem na odciski,z którymi niestety często mam problemy.
Krem na delikatną konsystencję i szybko się wchłania.
Krem ten szybko daje efekty i chroni przed powstawaniem nowych odcisków.
Daje uczucie nawilżenia,a ponadto świetnie pielęgnuje skórę.
Zawiera olej ze słodkich migdałów,który się do tego przyczynia.
Zajrzycie tutaj -->KLIK


Ostatnią rzeczą jaką Wam pokaże jest moje niezawodne kako Cocoa Locks na porost włosów,stało sie ono moja codzienną poranną rutyną.
Jest ono przepyszne w smaku, wystarczy zalać je mlekiem i wrzucić dwie łyżeczki Cocoa Locks.
Jak działa?
Efekty widoczne są po regularnym stosowaniu,włosy są bardziej błyszczące ,odzyskują witalność,szybciej rosną,nie puszą się, dzięki niemu również wypada mi znacznie mniej włosów!
Polecam, znajdziecie je tutaj--> KLIK


25 komentarzy:

  1. O rany! Mega są te skarpetki :) Te z ananasami totalnie skradły moje serce <3

    buziaki!
    teddyandcrumb.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie najlepsze 😍
    Świetne są te skarpetki ☺
    Poklikałam jakby co ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe, wesołe i śmieszne skarpetki też lubię i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam sklepu, ale lubię takie śmieszne skarpetki ;D
    Kosmetyków również nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpetki są świetne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te skarpetki. Chyba najbardziej te z ananasami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie sa te skarpety ;) chciałabym takie :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skarpetki przeurocze <3 <3 <3

    kiichigousagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie czadowe są te skarpetki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te skarpety złuszczające

    OdpowiedzUsuń
  11. Skarpetki są rewelacyjne! Cudowne wzory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakkolwiek dziwnie by to nie zabrzmiało - uwielbiam skarpetki! Te są naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa takie skarpetki, przy normalnej, codziennej stylizacji dodatją tego "czegoś" Ja też w swojej szafie mam całkiem sporo takich. Łatwo można znaleźć te w sieci w dobrych cenach. Takie sklepy jak https://koloroweskarpetki.pl/kids/904-piggy-kids.html na pewno będą bardzo pomocne w zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. dodam od siebie, że też bardzo lubię kolorowe skarpety, korzystam ze sklepu który jest podany w artykule oraz z tego Kolorowe skarpety

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe propozycje. Najlepiej jest wybierać rodzime marki ponieważ oferują w przystępnej cenie na prawdę wysoką jakość. Latem świetnie sprawdzają się także stopki Wola - https://www.wola.pl/damskie/stopki/ Są istnym zbawienie dla osób nie lubiących chodzić zupełnie bez skarpet, a których te standardowe zwyczajnie denerwują :)

    OdpowiedzUsuń