wtorek, 26 marca 2019

215.Saluti/Preston Publishing/Exscenti!
Heej kochani!
Mam Wam dziś do pokazania mnóstwo nowości.
Jako pierwsze pokaże Wam kosmetyki pochodzące ze sklepu Saluti.
W sklepie znajdziecie wiele ciekawych kosmetyków marki Malizia,o której wcześniej nie słyszałam. 
Testowałam płyn do kąpieli,który pachnie mi przepięknie ziołami, wanillia,herbatą. 
Zamknięty w dużej butelce o pojemności 750ml. Ma świetną kremową konsystencję i długo utrzymuje zapach. 
Kolejne odkrycia to żele do ciała.
Pierwszy to Malizia Animalier,ma mocny zapach,elegancki,pozostający długo na ciele ,uwielbiam go!
Kolejny to Malizia Burleska to uwodzicielski,odświeżający kolejny hit!
I ostatni juz produkt to dezodorant perfumowany, plusem jest to że nie zawiera gazu ani soli glinkowych. Zapewnia świeżość i komfort. Przydatny każdego dnia.
Saluti --->> KLIK




Kolejną nowością jest książka  Preston Publishing - English is not easy. 
Znajdziecie ją tutaj --->> KLIK
Książka w zabawny sposób przekazuje treści naukowe.
Można z przyjemnością się z niej uczyć ,zawiera smieszne ilustracje ,rozmowy w churmkach,przeplatana gramatyka.
Zawiera 17 lekcji,a w każdej mnóstwo wiedzy.
Ta książka myślę że świetnie sprawdziałaby się osobom które mają totalną niechęć do nauki, ponieważ jest połączenie nauki z ilustracjami. 
Sama jestem już w połowie przerabiania jej i zdobywania nowej wiedzy oraz utrwalania juz zdobytej wcześniej.
Zobaczcie sami na zdjęciach jak wygląda wewnątrz.





Ostatnimi nowościami są perfumy marki Exscenti. 
Sklep ma w swojej ofercie perfumy damskie oraz męskie. 
Fajną opcją jest to,że możecie za darmo zamówić próbki i przetestować perfumy,przed zakupem dużej buteleczki. 
Zawsze zamawiając dwie buteleczki pefrum dostajecie małą perfumetkę gratis!
Przechodząc już do samych pefrum,jestem zakochana w zapachach!
Zapach numer 2 moj ulubieniec zawiera bermagotkę,jaśmin, konwalię,soczysty arbuz oraz owoce leśne idealne zestawienie na wiosnę!
KLIK
Zapach numer 5 kolejne cudeńko zawierające jaśmin ,róże, cytrynę,akordy zielonych liści oraz soczystą śliwkę,są bardzo odświeżające,żywe!
KLIK
Ostantie już to zapach numer 6 zaskakuje swoją eleganckością,wdziękiem.
Zawiera soczysty kwiat jabłoni, kwiat pomarańczy,jaśminu,akcent frezji wanillię. 
KLIK



23 komentarze:

  1. O marce Malizia również i ja słyszę po raz pierwszy ☺
    Napewno jednak wypróbuję -uwielbiam takie nowości kosmetyczne ☺
    Poklikałam jakby co ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej jestem ciekawa zapachu tych perfum:) fajnie, że jako nieliczni mają opcję kupna próbek

    OdpowiedzUsuń
  3. najchętniej z wszystkiego poznałabym perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele do ciała to jedne z moich ulubionych kosmetyków 😍
    Obserwuję 😉
    Pozdrawiam,

    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych żeli jeszcze się z nimi nie spotkałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żeli do ciała ciekawa jestem, bo lubię bardzo zmieniać i testować nowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te żele do ciała zaciekawiły mnie, lubię takie o intensywnych zapachach :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marki nie znam, ale te żele chętnie bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te perfumki, ale jeszcze ich nie testowałam ;) Ciekawi mnie ta książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zapach to bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te perfumy muszą być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam niczego co pokazujesz. Książka bardzo fajnie się zapowiada...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne perfumy, mam nadzieję, że ładne pachną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie :D Lubię bergamotkę w perfumach, więc mogłyby mi się spodobać akurat te:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka mnie zainteresowała. :)
    Fajny misz-masz tu u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfumki.... ach chyba tez sobie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te perfumy muszą być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tymi kosmetykami i książką też się nie spotkałam, ale chętnie powąchałabym perfumy. Bardzo lubię poznawac nowe zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem, że nie do końca na temat, ale masz przepiękne okno w kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super nowości, miłego testowania i używania ;)

    OdpowiedzUsuń