sobota, 16 marca 2019

214. Gemre/Nie mogę rozplątać!
Heej kochani, witam Was w sobotę,mam Wam do pokazania cudowne nowości,które ostatnio do mnie wpadły. 
Na początek stylizacja z botkami ze sklepu gemre,w tym sklepie znajdziecie mnóstwo bucików,wybór przeogromny, sama po raz kolejny nie mogłam się zdecydować. 
Wybór padł na botki na słupku, ponieważ właśnie takich potrzebowałam. 
Są to klasyczne czarne botki z zamszu z zamkiem pośrodku. 
Wysokość ich to 9cm,są stabilne i mega wygodne. 
Z tyłu mają ozdobne wiązanie,które wygląda bardzo ładnie. 
Sprawdzają się idealnie wlasnie na taką pogodę jaką mamy aktualnie za oknem,raz śnieg, raz deszcz,a raz słoneczko. 
Pasują do wszystkiego, dlatego uwielbiam kolor czarny.
Znacie ten sklep?
Znajdziecie je tutaj --->> KLIK 





Mam Wam jeszcze do pokazania poduszki,które totalnie skradły moje serce.
Mowa tutaj o poduszkach robionych przez cudowną Sylwię!
Zdecydowałam się na dwie różowe poduchy,są bardzo dobrze wykonane,mocno związane. 
Są świetnym elementem dekoracji, niebanalne i urocze. 
Zostawiam Wam linka do instagrama,nazwa to : Nie mogę rozplątać. 
Musicie zobaczyć sami ,różne wzory,wybór kolorów.
Instagram --->> KLIK 




27 komentarzy:

  1. Piękne są te botki 😍
    Poklikałam jakby co 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki wyglądają super bardzo ładne :) no i te cudowne poduszki! Bardzo mi się podobają! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne te poduchy! :)
    Butki też bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buciki, ale moją uwagę zwróciły Twoje jeansy. Są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale kozackie te plecione poduchy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Botki są naprawdę super i jak piszesz, są uniwersalne, pasują do wszystkiego :d Poduchy cudne, śliczny kolor wybrałaś :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduchy genialne! Chyba je wezmę! Masz też świetny manicure! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buciki. Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te podusie są naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta różowa podusia jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Poducha jest mega :D Ale to buty mi się bardzo spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne buciki :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne uniwersalne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaplatane poduchy są super :) A książeczka "English is not easy" mega mnie zaciekawiła!

    OdpowiedzUsuń