niedziela, 21 kwietnia 2019

217. Gemre/Cukrówka!
Heej kochani mam Wam do pokazania przepiekne buciki od Gemre.
W sklepie tym znajdziecie szeroki wybór obuwia damskiego oraz męskiego.
Ja tym razem zdecydowałam się na szpilki na słupku w kolorze różu. 
Wyglądają cudownie, pomimo wysokiego obcasu 11cm,są bardzo wygodne!
Bardzo dobrze wykonane i stabilne.
Mogę Wam szczerze je polecić :)
Zobaczcie jak się prezentują.
Znacie ten sklep? 
Gemre --> KLIK





Mam Wam jeszcze do pokazania coś co uwielbia każdy ,czyli słodkości A dokładniej to krówki!
Cukrówka To sklep,w którym znajdziecie krówki,możecie zamówić je personalizowane bądź też zwykłe ale również ślicznie pakowane. 
Jestem zachwycona ich zapakowaniem,a ich smak to totalny obłęd! 
Znacie już cukrówki? :)
Cukrówka --> KLIK







16 komentarzy:

  1. co jak co, ale to króliczek mnie zauroczył :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O sklepie Gemre słyszałam sporo -buty masz prześliczne 😍
    Te cukrowki są świetny pomysłem, zwłaszcza na prezent 😀
    Poklikane 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te buciki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O sklepie słyszę po raz pierwszy, piękne te buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty świetne, bardzo mi się podobają :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Krówki uwielbiam ale ten króliczek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki mają super kolor! I wyglądają na wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty extra! Super kolor i obcas!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne buciki :) A cukierki krówka kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam buty z Gemre! <3
    Bardzo ładne, z chęcią przygarnęłabym takie do swojej kolekcji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń