niedziela, 5 maja 2019

218. Diamond Smile!
Hej kochani,mam Wam dziś do pokazywania nowość od Diamond Smile.
Jest to czarny proszek do wybielania zębów,pierwszy raz testuję coś takiego.
Jest on organiczny z węglem aktywnym,ma za zadanie wybielić zęby.
Proszek jest koloru czarnego,należy na niego uważać,by nic nim nie ubrudzić.
Sposób zastosowania:
1) Nałóż troszkę proszku na szczoteczkę,
2) Zamocz w wodzie delikatnie
3) Szczotkuj przez 2 min ząbki
4) Wypłucz jamę ustną
5) Później umyj ząbki zwykłą pastą, dla lepszego efektu 
Używałam proszek przed 2tyg,codziennie rano i wieczorem - co zauważyłam?
Ząbki naprawdę stały się bielsze o jeden ton!
Uważam,że warto zakupić właśnie ten poszek,ponieważ jest w 100% naturalnym produktem,nie posiada chemicznych składników wybielających.
Głównym składnikiem jest węgiel aktywny o którym wyżej wspomniałam z łupin orzecha kokosowego.
Wzmacnia dziąsła i usuwa toksyny oraz nieprzyjemny zapach i daje uczucie świeżości.
Naprawdę polecam!
Proszek Diamond Smile --- > KLIK



20 komentarzy:

  1. Mimo wszystko ja nie zaryzykuję ,ale fajnie że Ci się sprawdza ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnim czasie i ja podjęłam walkę o bielsze zęby :D Obecnie używam płynu do płukania, ale później może skuszę się na ten proszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się sprawdził, ale nie dla mnie taka propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy preparat, świetnie że jesteś zadowolona z efektu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się ciekawy, ale ja nie mam potrzeby wybielania zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie słyszałam o nim...
    u mnie też zębowo na blogu :P zapraszam i OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś próbowałam wybielać zeby ale jakoś mi nie wyszło haha
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym chętnie skorzystała;D

    OdpowiedzUsuń
  9. To musi być ciekawe uczucie myć zęby takim czarnym proszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki proszek innej marki i go uwielbiam. Działa cuda

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej marce :) Ciekawe jak to jest myć zęby takim proszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm... no dobra zachęciłaś mnie! haha Zaraz zajrzę do nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam podobny, ale innej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten produkt bardzo mnie ciekawi :) miałam z innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  15. Love it.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń