poniedziałek, 27 maja 2019

220. Lupoline/Etuo!
Hej kochani,mam Wam do pokazania perełkę ze sklepu lupoline.
Jest to sklep z bielizną,strojami kąpielowymi,body,szlafrokami oraz piżamkami.
Ja zdecydowałam się na piżamke,kombinezon w kolorze granatowym. 
Paczka przyszła przepieknie zapakowana w dużym opakowaniu z kokardką.
Piżama wygląda obłędnie pięknie, materiał jest bardzo miły,dobry jakościowo!
Piżamka jest przekładana z ładnym dekoltem,obszyta koronką przy nogawkach oraz rekawkach. 
Zobaczcie jak się prezentuje:
Piżamka --> KLIK




Mam Wam jeszcze do pokazania przepiekne case od Etuo.
W sklepie znajdziecie ogromny wybór,mnóstwo wzorów,motywów, sama nie mogłam się zdecydować.
Case przyszły przepięknie zapakowane,są bardzo dobrze wykonane,A to dla mnie najważniejsze!
Jeśli chodzi o wzory zdecydowałam się na klasyczny czarny marmur oraz ilustracje z dziewczynami,zobaczcie jak wyglądają:
Etuo ---> KLIK
Mam Was super informacje,jeśli spodobały się Wam case,sami możecie je zamowić ze zniżką 10% na hasło: "instaznizki"






18 komentarzy:

  1. Ładna jest ta piżamka 😀
    Poklikałam jakby co 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie w niej wyglądasz :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna jest ta piżamka,casy również są urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, elegancka piżamka, totalnie w moim stylu! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim stylu, lubię takie lekkie eleganckie piżamki! Wygląda super :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  6. Piżama wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piżamka jest tak prześliczna i tak świetnie do Ciebie pasuje, że pękam z zachwytu! ♥
    Etui są cudowne, ja nie lubie zmieniać i mam tylko jeden, ale uwielbiam patrzeć na takie cudeńka :)
    Miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piżamka bardzo mi się spodobała. Super jest to etui :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piżamka jest piękna, chętni ebym taka nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza jest ta piżamka <3 etui też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna piżamka i etui na telefon. <3
    Przesyłam gorące pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo właśnie takiej pidżamki poszukuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super piżamka kolor też ładny mój gust normalnie :)

    zapraszam na mojego bloga polecam temat ze strojami kąpielowymi :)

    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń