czwartek, 20 czerwca 2019

221. Gemre/NaturPlanet!
Hej kochani, dzisiaj kolejny post z nowościami.
Tym razem będą to buciki z mojego ulubionego internetowego sklepu,mowa tutaj o sklepie Gemre,w którym znajdziecie ogromny wybór bucików męskich jak i damskich.
Ja tym razem zdecydowałam się na zamszowe mokasyny.
Są bardzo dobrze wykonane,z dużymi perełkami.
Prezentują się cudownie 😍
Mokasyny --> KLIK





Mam Wam jeszcze do pokazania nowości kosmetyczne, które mialam przyjemność testować w ostatnim czasie.
Są to kosmetyki marki NaturPlanet,znacie? 😊
Zacznę od masła kakowego,które zrobiło na mnie największe wrażenie.
Masło to idealnie nawilża skórę i koi ją.
Nakładam je na całe ciało, nogi,brzuch oraz na dłonie.
Zawiera witaminy A,E,F,D oraz mikro i makroelementy.
Do każdego rodzaju skóry.
Zapewnia długotrwałe nawilżenie,to jego największy plus!
Cocoa Butter --> KLIK
Następnie olek Moringa, pierwszy raz się z nim spotkałam.
Opakowanie zawiera 30ml,ale olej jest bardzo wydajny.
Stworzony w procesie tłoczenia na zimno dojrzałych nasion drzewa.
Ma za zadanie nawilżyć, rozświetlić skórę,oczyścić pory oraz normalizować wydzielanie sebum.
Używałam go na włosy,ponieważ bylam najbardziej ciekawa jak się sprawdzi w pielęgnacji.
Na suche włosy nakładam go na ok 15-30min.po czym spłukuje i myje szamponem . 
Włosy są widocznie miekksze, gładsze oraz lśniace!
Ten olejek polecam bardzo serdecznie,jeśli chcecie nadać swoim włosom życia,moje właśnie tego potrzebowały ponieważ były już barszo zniszczone,przesuszone z rozdwojonymi końcówkami.
Sprawdzi się również ten olejek do cery trądzikowej i problematycznej.
 Olej Moringa ---> KLIK
Ostatnim już produktem są nasiona chia. 
Zastosowałam je jako dodatek do wypieków.
Ważne żeby nie przekraczać 15g dziennie,czyli 3 łyżeczek.
Mają fajne opakowanie które możemy bez problemu zamknąć,a nasze nasiona się nie przesuszą.
Nasiona Chia -- > KLIK
Sklep ten ma naprawdę ciekawy asortyment,zajrzyjcie sami.
Sklep --> KLIK




15 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja 😍
    Bardzo fajne są te buciki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka i buciki <3 Mega uroczo wyglądasz :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buty:D Słyszałam o tych produktach ale nie miałam okazji ich testować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam produktów, super wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne mokasyny! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te mokasyny! <3
    Masz świetnego bloga, chętnie będę częściej zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki stanowią wspaniały dodatek do Twojej ślicznej sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja sukienka bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest super, buty jednak nie do końca trafiają w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, dziewczęca sukienka :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna sukienka😘💚💙

    OdpowiedzUsuń