środa, 25 marca 2020

234. Femmeluxefinery!
Hej kochani,dzisiaj Wam pokaże kolejne zamówienie ze sklepu Femmeluxefinery.

Tym razem zdecydowałam się na dwie bluzeczki w kolorze białym i czarnym o tym samym fasonie. Są one idealne do spodni z wysokim stanem,mają przepiękne rękawki które są przezroczyste,są z bardzo fajnego materiału prążkowanego, wygodne i eleganckie. Będą pasować do wielu stylizacji.
Kolejną rzeczą jest różowy luźny sweter. Jest bardzo cieplutki i ma śliczny kolorek. Będzie pasował do stylzacj na codzień.
Na koniec przepiękna sukienka w nudziakowym kolorze z marszczeniem,idealnie opina sylwetkę! ❤
Linki do ubrań:
Bluzka biała ----> Femmeluxefinery
Bluzka czarna -----> Femmeluxefinery
Różowy sweterek ---> Femmeluxefinery
Sukienka ---> Femmeluxefinery


Zerknijcie również tutaj :
Spodnie --> Femmeluxefinery 
Jeans ---> Femmeluxefinery 
Sukienki ---> Femmeluxefinery 
Body ----> Femmeluxefinery 














18 komentarzy:

  1. Różowy sweterek ma sliczny odcień! I bardzo podoba mi sie czarna bluzeczka 😍
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czarna bluzka jest super :) ma fajne rękawki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczupłemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa! W tym przypadku nie dość, że szczupłemu, to jeszcze ładnemu. No pozazdrościć ;)

      Usuń
  4. Pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej :) I chcę taką bluzkę i spodnie również :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ciuszki! Zauroczyła mnie bluzka z pierwszej stylizacji i ten różowy sweterek z trzeciej :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! Beautiful outfits. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  7. no o no ładne rzeczy wybrałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz we wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy wybrałaś! Sukienka przypadła mi do gustu najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, a ta czarna bluzeczka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozazdrościć figury <3 ostatnia kiecka spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te dwie pierwsze bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Black stylizacja - mega! <3 Kobieco i z pazurem. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beżowa sukienka wygrywa! extra! ;)

    OdpowiedzUsuń