piątek, 3 kwietnia 2020

235. Bonprix!
Hej kochani,mam Wam do pokazania nowości które ostatnio do mnie trafiły.

Zdecydowałam się na płaszczyk w karmelowym kolorze z paskiem do przewiązania w talii,jest cudowny!
Jest bardzo dobrze wykonany, posiada kieszenie, ma przyjemny materiał.
Jest on dłuższy,bedzie idealny na sezon jesienny, do botków oraz do sportowych stylizacji w połączeniu ze sportowymi butami. Mogę go Wam serdecznie polecić!

Kolejną rzeczą jest marynarka,która podobała mi sie już od dłuższego czasu. Jest czarna,klasyczna,posiada kieszenie i klapy ,które są ze śliskiego materiału,który się ładnie wyróżnia. Żakiet ten będzie pasował do wszystkiego, można naprawdę wiele stylizacji z nim wymyślić!

Ostatnie ubrania to dwa sweterki,pierwszy to kardigan z brązowymi guzikami,w najmodniejszym odcieniu tego sezonu,jest to jasny beż,wanilia. Uwielbiam tego typu sweterki! A kolejny to narzutka, lekka, bedzie pasować do szortów,do sukienek. Przy rękawach posiada śliczne falbanki, zobaczcie jak wygląda!

Płaszczyk  ---> Bonprix
Marynarka ----> Bonprix
Kardigan ----> Bonrpix
Narzutka ----> Bonprix












26 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy zamówiłaś 😍
    Płaszcz i marynarka mi się najbardziej podobają 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę zobaczyć co oni mają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ci w tym płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zauroczył mnie płaszczyk. Pięknie Ci w nim :) Chyba zajrzę na ich strone

    https://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk jest obłędny, totalnie w moim stylu! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny płaszczyk, ale niestety ja nie wyglądam w nim tak ładnie jak Ty ! Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Narzutka i płaszczyk wyglądają obłędnie, podobają mi się takie kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka i narzutka najlepsza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk jest śliczny :) szukałam czegoś takiego na jesień, ale niestety wtedy nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice coat =)

    Antonella
    https://antonellabasile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne rzeczy !
    Cudownej Wielkanocy! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek zdecydowanie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz przepięknie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kardigany! Twój jest świetny

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten długi płaszcz jest cudny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatni sweterek bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Klasyczny, beżowy płaszczyk must have! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. You look so lovely in these outfits! I love the green dress xo

    OdpowiedzUsuń