wtorek, 21 kwietnia 2020

236. Femmeluxefinery!
Hej kochani,dzisiaj wpis z nowościami od Femmeluxefinery.
Sklep posiada bardzo ciekawy asortyment,pokaże Wam na co tym razem się zdecydowałam.
Wybrałam granatowe dresy,są bardzo dobrze wykonane,posiadają kieszenie i są na gumce. Posiadam rozmiar S.
Kolejną rzeczą jest zielona sukienka z długim rękawkiem, który jest z siateczki. Z tyłu zapinana na guziczek. Bardzo ładnie się prezentuje,niestety jest na mnie troszeczkę za mała. 
Następna zielona sukienka,jest idealna na lato! Połączyłam ją ze skórzaną kurtką. Po bokach posiada piękne marszczenie,które podkreśla figurę. 
Zdecydowanie moim ulubieńcem z zamówienia jest z mała czarna z marszczeniami po środku tym razem. Ma długie rękawki, śliski materiał. Jestem w niej zakochana! ❤
Dresy ---> Femmeluxefinery 
Zielona sukienka ---> Femmeluxefinery 
Zielona midi ----> Femmeluxefinery 
Mała czarna ----> Femmeluxefinery 

Komplety ---> Femmeluxefinery 
Dresy ---> Femmeluxefinery 
T-shirty ---> Femmeluxefinery 










20 komentarzy:

  1. Czarna sukienka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się zielona sukienka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona sukienka bardzo mi sie podoba i ma taki nietypowy kolor. Ale ta czarna takze pięknie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Soo beautiful girl, I like the first outfits so much!

    prosphairshop human hair wig

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielona sukienka mi się najbardziej podoba 😍
    Pięknie w niej wyglądasz 😍
    Super pomysł by ją połączyć z tą kurtka 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe ubrania i piękna prezentacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zobaczyłabym na zdjęciach wiecej dresów, bo jestem ich strasznie ciekawa! Sama poluję na jakieś, które w 100% by mi odpowiadały.. albo chociaż w 90 ;P
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Is That A Mustard Weed Field? Such A Lush And Gorgeous Location. Spring Is Certainly In The Air.

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi serce skradła mała czarna :D Świetna jest. Obie zresztą pięknie podkreślają figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zamówienie, wszystko naprawdę bardzo ciekawe :) Kocham ten sklep, właśnie czekam na paczuszkę od nich :D Można tam znaleźć takie perełki! W dodatku wiele produktów ma bardzo fajną jakość (ostatnio zamówiłam spodnie niemalże w całości zrobione z bawełny) :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta zielona sukienka ma śliczny kolor <3
    Fajne mają ciuszki

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne to wszystko :-) Kolor zielonej sukienki bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te sukienki! Faktycznie podkreślają talię idealnia.
    Ale kochana, jaką Ty masz figurę - nic, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest ta czarna sukienka. :) Ale ta zielona też mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czarna sukienka ma świetny fason <3
    pozdrawiam ciepło :*!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam tą zieloną na ramiączkach, mam ja w najmniejszym rozmiarze a i tak jest luźna 🤭 Pięknie wyglądasz :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń