środa, 20 maja 2020

237. Femmeluxefinery!
Hej Kochani,mam Wam dziś do pokazania paczke od Femmeluxefinery.
Są to kolejne nowości ubraniowe,zachęcam Was do zajrzenia na stronę sklepu,mają bardzo ciekawy asortyment.
Tym razem zdecydowałam się na wygodne ubrania.
Wybrałam dres w kolorze khaki. Są to dresy z kieszeniami oraz bluzka z gumką. Dres ma super materiał,idealny do śmigania w nim teraz.
Kolejne są szare dresy,świetne na codzień. Mają przyjemny materiał i sa wygodne.
Zdecydowałam się także na czarną koszulkę,zawiązana w supeł wygląda super!
Ostatnią już rzeczą jest ta przepiękna sukienka w kolorze bordo! Ma świetny materiał,niestety jest na mnie za mała. Nadaje się na większe wyjścia,jest bardzo elegancka.

Komplecik ---> Femmeluxefinery 
Dresy ----> Femmeluxefinery 
Koszulka ---> Femmeluxefinery 
Sukienka ---> Femmeluxefinery 

Dresy ---> Femmeluxefinery 
Komplety ---->Femmeluxefinery 
T-shirty --->Femmeluxefinery 










14 komentarzy:

  1. Podobają mi się te rzeczy na Tobie! Kolor dresów jest super, choc materiał jakoś średnio mnie przekonuje..:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie ten dres w kolorze khaki :)/ Sukienka tez jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rzeczy 😍
    Kolor dresów mi się podoba 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy :D Pierwszy komplecik super się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielony komplet wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna ta ostatnia sukienka :) pozostałe ubrania też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tę bordową sukienkę często ostatnio widzę na blogach. Szkoda, że za mała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuszki; ostatnia sukienka również powiększyła moją kolekcje! <3 Jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje i na sportowo i na elegancko!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten dres! Szkoda, że jestem takim zmarzluchem i zawsze muszę mieć zakryty brzuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe ciuszki wybrałaś! Dres wpadł mi w oko najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow fjane rzeczy! też mnie kusiła ta sukienka ;))

    OdpowiedzUsuń