wtorek, 3 listopada 2020

236. Femmeluxefinery!

 236. Femmeluxefinery!

Hej kochani, po dłuższej przerwie wracam do Was z nowościami ze sklepu Femmeluxefinery.

Jest to sklep z bardzo dużym asortymentem,posiadają teraz naprawdę fajne nowe kolekcje zachęcam Was do zaglądnięcia do nich.

Moim faworytem jest ten cudowny czarny sweterek narzutka, zawsze taki chciałam mieć! Idealnie pasuje do białych spodni i topu,jest to prosta stylizacja ale zarazem elegancka. Kardigan ma bardzo dobry materiał,jest również przyjemny.

Kolejną rzeczą jest koszula,ocieplana wewnątrz,ma bardzo ładną kolorystykę, jest luźna i fajnie leży.

Ostatnią rzeczą jest czarny dres,jest mega wygodny. Uwielbiam go! Bluza jest super,posiada ściągacz na samym dole,lekko ocieplana od środka. 

Spodnie ---> Femmeluxefinery

Body -----> Femmeluxefinery 

Jeansy -----> Femmeluxefinery 

Sukienki ----> Femmeluxefinery 


Kardigan ----> Femmeluxefinery 

Koszula -----> Femmeluxefinery 

Dres ----> Femmeluxefinery 









34 komentarze:

  1. Meega ciuchy! Pasują Ci bardzo:) Koszula to hit, jak dla mnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten dres jaki cudowny :) Podoba mi się też ta narzutka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajne, ale koszula wymiata najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna figura :) fajne rzeczy zamówiłaś.. najbardziej podoba mi się czarny kardigan i koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing shirt!

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie ciuchy super! Szczególnie podoba mi się ta koszula i kardigan. Same perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylówki. Mam tą samą koszulę/schacket w różową kratę :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ciuchy, najfajniejsza koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ubrania. Mnie najbardziej podoba się ten czarny komplet, ponieważ od dawna poluje na taki zestaw:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne rzeczy zamówiłaś :)
    Wszystko jest zdecydowanie w moim guście.
    O sklepie słyszałam i muszę przyznać, że naprawdę mają ciekawe rzeczy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest świetna. Jeszcze nie miałam nic z tego sklepu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dresik do mnie mówi: "kup mnie" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne ubrania, szczególnie podoba mi się dres. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy wybrałaś. Szczególnie podoba mi się różowe palto w kratę. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stylizacje! :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne ubrania, najbardziej spodobała mi się koszula. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne stylizacje, bardzo!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie te ciuszki:)

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula w kratkę super, w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Boska koszula, ja uwielbiam ich dresy :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe stylizacje 😉 nie zaglądałam jeszcze do tego sklepu

    OdpowiedzUsuń