piątek, 15 stycznia 2021

237.Bonprix!

 237.Bonprix!

Hej kochani,dziś przychodzę do Was po dłuższej przerwie z nowym postem, będą to nowości ze sklepu Bonprix.

W tym sklepie znajdziecie mnóstwo ubrań,butów oraz dodatków.

Tym razem zdecydowałam się na dwie kurteczki oraz letnią spódniczkę.

Pierwszą kurtką jaką wybrałam się mój ulubieniec,czarna puchowa kurtka nie sztruksu. Posiada kieszenie,małe rozcięcia po dwóch stronach oraz stójkę pod szyję.Jest idealna na teraz,bo naprawdę jest ciepła jestem w niech zakochana ❣

Kolejnym okryciem wierzchnim jest kurtka,która już od dłuższego czasu mi sie podobała.Jest to skórzana kurtka z kieszeniami. Jej kolor wpada w bordo,ma bardzo przyjemny materiał,nie jest sztywna. Wygląda naprawdę świetnie!

Ostatnią rzeczą jest spódniczka, stylizacja z nią powstała w domu,jest z bardzo przyjemnego materiału. Posiada rozcięcia które fajnie wyglądają i ładny print w kwiatuszki! Jest bardzo dziewczęca i będzie idealna na lato!

Sztruksowa kurtka ----> Bonprix

Skórzana kurtka ----> Bonprix

Spódniczka maxi -----> Bonprix









23 komentarze:

  1. Ta bordowa kurtka robi coś fajnego ze stylizacją, dodaje takiej "energii"? :D
    Za to spódniczkaaaa- ogień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękny, zaraźliwy uśmiech :D Kurteczki super na zimę, szczególnie ta bordowa, a spódniczkę widzę w jakiejś letniej, wakacyjnej stylizacji :)

    Pozostaję jako obserwatorka, ściskam mocno, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czarna puchowa kurtka jest świetna :) Bardzo mi się też podobają te Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jaka figura<3 Podoba mi się kurteczka, ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta bordowa kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bordowa kurtka jest śliczna! Piękna zimowa stylizacja <3
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie kurtki są super :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne te kurtki! Obie super Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe stylizacje, ale wiele negatywnych opinii słyszałam na temat tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te dwie kurtki są genialne. Każdą z nich bym z przyjemnością nosiła. To dobry sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska figura *.*
    Suepr są te kurtki i ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest ta sztruksowa kurteczka, fajnie ją zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bordowa w moim stylu.
    Pozdrawiam serdecznie🤗🌼

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka bardzo ładna, zdecydowanie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oja wieki nie zamawiałam z bonprix ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Robię bardzo dużo zakupów na bonprixie, bo ceny są przystępne, a ubrania całkiem przyjemne w noszeniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Połączenie czerni i szarości w pierwszym stroju wygląda naprawdę fajnie.
    Stylowy z czarnymi butami.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń