sobota, 17 lipca 2021

Bonprix!!!



 238. Bonprix!

Hej kochani,witam się z Wami pod dłuższej przerwie.

Dziś przychodzę do Was z nowościami ze sklepu bonprix.

Zdecydowałam się na dwie marynarki, uwielbiam w nich chodzić w połączeniu z szortami, jeansami, na sportowo i elegancko.

Marynarki to ten sam model, różnią się tylko kolorami.

Jest to bardzo dobrej jakości marynarka z kieszeniami i ozdobnymi guzikami.

Posiada małe poduszki na ramionach,przez co efektowniej się prezentuje.

Na sklepie bonprix znajdziecie teraz dużo perełek w niższych cenach, bo zaczęła się wyprzedaż,warto zerknąć :)

Wyprzedaże ---> bonprix

Zobaczcie jakie stworzyłam stylizacje z marynarkami,  jak Wam się podobają?  :) 

Na koniec niebieskie sandałki, idealne na lato,są bardzo wygodne, na słupku,  świetnie trzymają całą stopę.

Beżowa marynarka ---> bonprix 

Czarna marynarka ---> bonprix 

Sandałki ----> bonprix 














14 komentarzy:

  1. Piękne marynarki, bardzo lubię tę część garderoby! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne są te marynarki. Chcę obie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ubranie, dawno nic nie miałam z tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarki super, zarówno kolory jak i fason mi odpowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super marynarki! Beżowa mi się chyba troszkę bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się wszystkie stylizacje :) brakuje mi w mojej szafie takich luźnych marynarek, wiec chętnie zajrzę na stronę bonpix :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacja są bardzo ładne :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń