środa, 11 listopada 2015

66. #5 BornPrettyStore!
Heejka wszystkim, mamy dziś Wam do pokazania co ostatnio do nas przyszło w paczce z BPS, paczka szła około 2,5 tyg. wszystko jak zawsze było dobrze zapakowane, z czystym sumieniem możemy Wam polecić ten sklep!
Zamówiłyśmy dwie kosmetyczki jedna różowa z niebieskim zamkiem ma ona w środku takie druty dzięki,którym może być większa, natomiast fioletowa kosmetyczka jest o wiele większa potrafi zmieścić duuużo kosmetyków i innych naszych niezbędników, na zdjęciach pokazane jest jak bardzo jest pojemna, pędzelek ,który dostałyśmy jest również świetny, jest bardzo poręczny,ma dużo włosków, dzięki niemu suuper nakłada się puder!

Kosmetyczka Fioletowa - KLIK
Kosmetyczka Różowa -KLIK
Pędzelek - KLIK










 Pamiętajcie !
Macie 10% rabatu zawsze na wszystko hasło:
PAKT10!








36 komentarzy:

  1. Jak zwykle ciekawy i inspirujący post :) Zdecydowanie lubię tutaj zaglądać :) Buziaki :*


    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowa kosmetyczka jest ładna :)
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzel prezentuję się świetnie,przydałby mi się taki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyczki bardzo mi się podobają, a ta fioletowa w szczególności :) Linki kliknięte :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyczki :) mam podobny pędzel do minerałów z Lily Lolo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyczki fajne, różowa bardzo mi się podoba . Super pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa czy będziesz zadowolona z tego pędzla. Też ostatnio planuję jakiś zakupić do podkładu, ale jeszcze się nie zdecydowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fioletowa kosmetyczka skradła mi serce, wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne!
    Zapraszam do mnie :) może obs?
    http://locastrica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te kosmetyczki, w moim guście. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się sprawdza pędzel? Planuję zakupić swoje pierwsze pędzle i szukam czegoś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski pędzla są bardzo miekkie i świetnie nakłada się nim puder :)

      Usuń
  12. Urocza jest fioletowa kosmetyczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzelek jest przecudny!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pędzelek, akurat jestem na etapie poszukiwań jakiś fajnych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzelek super i ta fioletowa kosmetyczka :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Boski pędzel, a kosmetyczki urocze! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta kosmetyczka <3
    Kiedyś miałam z nimi wspołpracować, ale za bardzo ściemniali :/

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama się sobie dziwię, ale różowa bardziej mi się podoba :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. fioletowa kosmetyczka jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyczka fioletowa <3
    Cudowna <3
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się spodoba nasz blog-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy):)
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki?
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę,a ty możecie nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Różowa kosmetyczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pędzelek wygląda bardzo fajnie, zastanawiam się nad kupnem :)

    asdofhnio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pędzelek wydaje się być genialnym !

    U mnie dziś nowy wpis i film na YT: http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2015/11/pielegnacja-twarzy-naturalnymi-kosmetykami.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczna kosmetyczka, a pędzel może być doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta różowa kosmetyczka mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szukam właśnie dobrego pędzla do pudru
    A jak sprawuje się włosie?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Szukam właśnie dobrego pędzla do pudru
    A jak sprawuje się włosie?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna jest ta liliowa w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń