sobota, 21 listopada 2015

68. #old session + książkaa!
Heej kochani!
Dzisiaj post dwa w jednym! 
Opowiemy Wam o książce, którą nie tak dawno dostałyśmy oraz pokażemy stylizację letnią z sukienką i katanką :)
Elwira De Luce-- Zatrute Ciasteczko 
Ilość stron : 364
Jest to książka warta przeczytania, wciągnie Was w wir wydarzeń, żeby dużo nie zdradzać opowiemy "troszeczkę " 
Coś z opisu : Ciemnośći panujące w szafie miały barwę skrzepniętej krwi... wrzuciły mnie do środka i zamknęły klucz, pakując mi knebel do ust,zostawiły odkryte nozdrza. Wpychałam paznokcie pod jedwabny szal, którym skepowały mi ręce na plecach. 
Chcecie wiedzieć o co chodzi ? 
Zachęcamy do przeczytania!
Książka z wydawnictwa Vesper ! 









 Sukienka - Reserved
Katanka - Cropp
Buty - Vans
















34 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
      Z góry bardzo dziękuję :*

      Usuń
  2. Piękna stylizacja, a o książce słyszałam wiele dobrego i mam zamiar się w końcu za nią zabrać. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie sięgnęłabym po tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrałaś wszystko do tej sukieneczki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie poczytam książkę w wolnym czasie :) fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja :D
    http://body-hair-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba powinnam przeczytać :)
    Śliczne zdjęcia ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie ta książka wygląda, ty też!

    http://little-jay999.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. katany zawsze będą mile widziane prze zemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie musze przeczytac ta ksiazke! Nie wolno dawac tylko takich fragmentow no to nie ludzkie! xD Sliczne zdjecia <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska stylizacja. Cudne zdj. A za książką się pooglądam xD

    w-swiecie-magii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska stylizacja. Cudne zdj. A za książką się pooglądam xD

    w-swiecie-magii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna sukienka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia i sukienka również ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna jeansowa kurtka! :) Szukam takiej dla siebie, ale żadna nie leży na mnie tak jakbym chciała. Mam chude ręce.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukienka :)
    bardzo spodobała mi się okładka tej książki!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka :) i nie znam tej książki :/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja :) ale też bardzo podobają mi się dodatki okulary i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjecia! świetna stylizacja ! <3 <3

    Mój blog- klik <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczęcy, świeży look :) podoba mi się ta sukienka bardzo

    OdpowiedzUsuń
  21. Książka chyba nie dla mnie, ale katanka piękna *_*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. dżinsowa kurtka zawsze będzie hot!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tą książkę, zaczęłam czytać, ale niestety nie mam czasu jej skończyć :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń