poniedziałek, 16 listopada 2015

67. Pumice!
Heej kochani!
W tym poście pokażemy Wam pumeksy, które ostatnio otrzymałyśmy od pumice. pl 
Dostałyśmy całe pudełko rożnych pumeksów, różniących się wyglądem, każdy z nich świetnie się sprawdza w swojej roli, czyli w usuwaniu zrogowaciałego naskórka i odcisków do rąk jak i stópek. 
Warto pamiętać,że pumeksy należy często zmieniać, ponieważ ulega on zabrudzeniu co powoduje szybki rozwój bakterii!
 Ponadto wielkim plusem jest indywidualne podejście do każdego klienta, świetną obsługę,w której specjalizuje się już 35 lat, ma doświadczenie w tym, poparty procesami badań i rozwoju ich produktów!
Pumice -- KLIK
Proszek zawiera 80gr, jest koloru różowego potafi świetnie zregenerować nasze stopy, odświeżyć,nasze stopy mogą poczuć sie "świeżo" skóra pozostaje gładka, pozbywamy się zrogociałego naskórka,wystarczy dodać go do piany, mydła , spróbujcie same a zobaczcie switne efekty już po pierwszym użyciu !:)



\




Pumice 







28 komentarzy:

  1. Fajna paczuszka. Czekam na recenzje bo chcę jakiś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/romwe-moje-nowe-zamowienie.html
    Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem czym się dokładnie różnią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak dobry pumeks. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam od nich paczuszkę, lecz dostałam ją na spotkaniu blogerek :) Nie długo planuję dodać recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pumeks to u mnie podstawa w pielęgnacji stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne!!
    zapraszam na mój nowy post http://locastrica.blogspot.com/2015/11/49-w-drogeriach-rossmann.html <3
    moze wsp obs? daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dajce znać jak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie uzywam pumeksów ale te naprawdę fajnie się prezentują i te kolory:)
    Kliknęłam i czy mogłabym prosić o to samo u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam, ale fajnie
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować :) Obserwacja za obserwacje ? :)
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pumeksuje się czasem, ale takiego ładnego to nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię pumeksować stóp, ale co zrobić jak trzeba :D

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pumeksy, super że mają różne kształty :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna sprawa :) a jaki szeroki wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że może ich być aż tyle.
    Koniecznie zajrzę na stronkę!

    Staram się o współprace, poklikasz w linki?

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/11/autumn-wishlist-dressgalcom.html#more

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzję :)) Muszę te wypróbować, bo wyglądają świetnie ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie spodziewałam się ich takiej dużej ilości :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używam pumeksów, ale te wyglądają fajnie, nawet lepiej niż te klasyczne ;D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za pumeksami, bo trudno je doczyścić i zachować w higienie, a bakterie się tylko namnażają gdy taki pumeks schnie. Wybieram najczęściej metalową tarkę, którą bez problemu można umyć i zdezynfekować, ostatnio kupiłam sobie pilnik elektryczny Scholla, który również łatwo się czyści.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki spory wybór pumeksów. To prawda trzeba je często wymieniać bo bakterie namnażają się na nich w ekspresowym tempie. Czasami trudno się bez nich obejść aby utrzymać nienaganny wygląd stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super. Fajnie że mają różne kształty :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super. Fajnie że mają różne kształty :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie używam pumeksu, tylko tarkę.

    OdpowiedzUsuń