środa, 11 października 2017

153. Victoria Vynn/ Zaufl!
Heej kochani dzisiaj post z lakierami hybrydowymi od Victoria Vynn. Możecie u nich znaleźć mnóstwo cudownych kolorków lakierów jak i wszystko to co jest nam potrzebne do wykonania paznokci. Jako pierwszą pokaże Wam base,której konsystencja jest gęsta,a pędzelek jest idealny do równimiernego rozłożenia lakieru. Base ta nie spływa nam z paznokcia,nie żółknie,a co najważniejsze nie zalewa skórek! Dzięki niej płytka jest utwardzona i wzmocniona. Zdecydowanie mogę Wam ją polecić.
Dalej opowiem Wam o topie,który nakładamy w końcowej fazie robienia paznokci. Ma on bardzo fajną konsystencję,świetnie się nakłada. Nadaje naszym paznokciom idealne wykończenie,które się błyszczy. Pomaga on zabezpieczyć kolor oraz dba o jego trwałość. Należy nakładać cienką warstwę! 
Ciekawym produktem jest oliwka,która zawiera w sobie aż 5 różnych olejków. Jest ona przeznaczona do paznokci jak i do skórek paznokci. Jej konsystencja jest bardzo rzadka,dzięki temu łatwo się ją aplikuje. Jej zapach jest obłedny <3
Jeśli chodzi o kolorki są to : ciemny granat wpadający w czarny o numerku 154,oraz kolorek malinowy 161. Kolorki te są idealne na jesień. Dzięki pędzelkowi łatwo można wymalować płytkę paznokcia jak i jej boki. 
Znacie Vitorię Vynn? :)
Sklep Victoria Vynn --> KLIK








Chciałam Wam również pokazać,swetereki z Zaful, możecie u nich znaleźć mnóstwo perełek zobaczacie co mi sie spodobało, bardzo proszę Was o poklikane,Bede wdzięczna :)



KLIK
KLIK
KLIK
Zaful --> KLIK 

35 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty Victoria Vynn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny mani ;) poklikalam w linki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż się do nich przymierzam :) Śliczne sweterki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy od lakierów :) Sweterki urocze

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaał, ta czerwień 161 prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarzę ta firmę, ale jeszcze nie miałam z nią przyjemności :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi sie, ze masz Mega Base chociaz pewna nie jestem:). Natomiast u mnie jest w fazie testow :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie ;) a lakierów tej firmy jeszcze nie testowałam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam się na hybrydach :)
    urocze sweterki!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 154 - rewelacyjny odcień. Ciekawe czy współpracowałby z bazą i topem innej marki? Nie chcę kupować całego zestawu dla tego jednego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne masz paznokcie :) Ta czerń jest super! Poklikałam :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie kupowałam lakierów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolorki tych lakierów.
    Poklikane!
    Pozdrawiam
    Under Control    

    OdpowiedzUsuń
  14. Na co dzień korzystam z lakierów Semilca, jednak chętnie wypróbowałabym tą oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery maja ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tych lakierach dużo słyszałam, ale jeszcze nie zdecydowałam się ich kupić.:) Poklikane :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham sweterki oversize, w najnowszym wpisie jeden taki prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja sie cos dogadac nie moge z zaful

    OdpowiedzUsuń
  19. ten szary sweterek z zaful śliczny.
    poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  20. żółty sweterek to moje must have na najbliższy sezon:)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy sklep Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń